א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
דואגת לשלומם

החטופה מספרת: "הייתה תקופה שלא היו מים"

ילנה טרופנוב סיפרה בריאיון על התנאים הקשים בשבי החמאס, ואמרה כי היינו "15 אנשים דחוסים בחלל קטן, היה מאוד קשה לנשום". ילנה קראה להשבת בנה מהשבי: "הוא הבן היחיד שלי"

החטופה מספרת: "הייתה תקופה שלא היו מים"
מנהרה של חמאס בה הוחזקו חטופים צילום: דובר צה"ל

ילנה טרופנוב, ששוחררה משבי החמאס אחרי ששהתה בו במשך 54 ימים בשבי חמאס, סיפרה הערב בריאיון ל'חדשות 12' על התנאים הקשים בשבי.

"הייתה תקופה שלא היו מים, אפילו להוריד את המים בשירותים לא היה אפשר. היינו 15 אנשים דחוסים בחלל קטן, היה מאוד קשה לנשום. אני מאוד דואגת לאנשים שנשארו שם, אני מאוד דואגת לשלומם. סשה לא היה במנהרה, אבל הוא שם בעזה לצערי הרב", אמרה.

עוד סיפרה: "לפעמים זה מאוד קשה, ויש ימים יותר קשים. החברים של סשה ואנשים שאני פוגשת ברחוב - מחבקים ומחזקים אותי. זה מה שנותן לי כוחות להמשיך ולהילחם עד שהבן שלי יחזור. הוא הבן היחיד שלי, אני חייבת את זה גם בשביל בעלי".

על ה-7 באוקטובר סיפרה: "קיבלתי הודעה מהבן שלי שפורצים את הדלת - בעלי ואני ראינו בעיניים איך המחבלים נכנסים פנימה. באותו רגע חשבתי שהסיפור נגמר. אחר כך המחבלים נכנסו אלינו, לקחו את בעלי עם המפתחות של האוטו, ואותי לקחו לעזה. לא ידעתי כלום בשבי, רק כשחזרתי לכאן נודע לי שבעלי נרצח ושהבן שלי חטוף. ברכב של הצלב האדום פגשתי את אימא שלי פעם ראשונה שוב".

מלחמת חרבות ברזל חטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד