כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פרשת השחיתות: הוארך מעצר היועץ של כחלון

איש היח"צ רונן משה חשוד במעורבות בפרשת השחיתות הקשורה לבכירים ב'ישראל ביתנו', ומעצרו הוארך ב-4 ימים

כחלון. צלם:פלאש 90
כחלון. צלם:פלאש 90

הוארך בארבעה ימים מעצרו של איש היח"צ הבכיר רונן משה. מעצרה של טלי קידר, עובדת בחברה הממשלתית להגנות ים המלח - הוארך אף הוא עד ליום חמישי.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך עד ליום חמישי את מעצרם של רונן משה ושל טליה קידר, בחשד למעורבות במקרי שוחד נוספים שנחשפו הבוקר (ב) במסגרת הפרשה שחוקרת היחידה שעניינה חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ועבירות נוספות על ידי שורת בכירים בשירות הציבורי במפלגת ישראל ביתנו ואחרים. בעקבות חומרים שנאספו בחקירה הגלויה בשבועות האחרונים, חשפו בלהב 433 חשדות למקרי שוחד נוספים - במסגרתם עיכבה הבוקר המשטרה ארבעה חשודים וערכה חיפושים בבתיהם ובמשרדיהם.

על פי החשד, טלי קידר, עובדת בחברה הממשלתית להגנות ים המלח, קיבלה שוחד מאיש היח"צ רונן משה בתמורה להעברת תקציבי פרסום ממשרד ממשלה אליו.

משה רונן, הוא בעל חברה לייעוץ ואסטרטגיה, ובין היתר משמץ כיועץ התקשורת של יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון.

במסגרת פרשה זו מיוחס חשד לביצוע עבירות שוחד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות לבכיר במשרד הפרסום ולחשודים נוספים, בהם שתי חשודות הנושאות במשרות בשירות הציבורי, להן מיוחס גם חשד לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים.

בנוסף, על פי החשד, קיבל בעל חברה פרטית לייעוץ אסטרטגי, כספים מתוך תקציבים שהוקצו לפרויקט משותף של מספר עמותות, בתמורה להעסקת חברת יח"צ ספציפית לטובת הפרויקט, זאת מבלי שהעמותות מודעות ל"גזירת הקופון" על ידו. לבעל החברה מיוחס חשד לביצוע עבירות שוחד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

מפרקליטו של רונן משה, עו"ד ירון לונדון, ממשרד "כהן, סטרשנוב, לונדון ושות'" נמסר: "כנותן שירותים וייעוץ, שמו של רונן השתרבב לנושא. לנו יש אמון מלא ברשויות החוק, ואין לנו ספק שבתום החקירה הדברים יתבהרו, האמת תצא לאור וכולם ידעו כי הוא נקי כפיים ולא נפל רבב בהתנהלותו".
פרשת השחיתות רונן משה טלי קידר ישראל ביתנו כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד