י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מגדיל את חוסר האמון

איזנקוט נגד כנס החזרה לעזה: "אירוע שמפלג את החברה הישראלית"

השר גדי איזנקוט התייחס לאירוע החזרה לעזה שבו השתתפו שרים וחברי כנסת ותקף: "אירוע שמפלג את החברה הישראלית". לדבריו, "האירוע מגדיל את חוסר האמון הקיים בממשלה ובנבחריה ובעיקר מחדד את המפלג על פני המאחד"

איזנקוט נגד כנס החזרה לעזה: "אירוע שמפלג את החברה הישראלית"
גדי איזנקוט בראיון ל'עובדה' צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

הרמטכ״ל לשעבר וחבר הקבינט לניהול המלחמה, השר גדי איזנקוט התייחס הבוקר (שני) לאירוע החזרה לעזה שבו השתתפו שרים וחברי כנסת ותקף: "בעת שחיילי צה״ל נלחמים כתף אל כתף, אחרים מוצאים להם זמן לאירוע שמפלג את החברה הישראלית".

איזנקוט כתב: "כל מי שהשתתפו אתמול באירוע בבנייני האומה ובעיקר נבחרי ציבור- לא למדו דבר וחצי דבר מאירועי השנה האחרונה, על החשיבות לפעולות בהסכמה לאומית רחבה ועל סולידריות בחברה הישראלית".

לדבריו, "בעת שחיילי צה״ל נלחמים כתף אל כתף במלחמה שאין צודקת ממנה ובעוד שאנחנו בוחרים לחפש את המאחד, גם תוך הנחת מחלוקות עקרוניות בצד למען המטרות המשותפות- השבת החטופים והבסת חמאס, אחרים מוצאים להם זמן לאירוע שמפלג את החברה הישראלית, מגדיל את חוסר האמון הקיים בממשלה ובנבחריה ובעיקר מחדד את המפלג על פני המאחד".

שר הרווחה יעקב מרגי התייחס להיעדרות של נציגי ש"ס מהכנס ואמר "זו תקופה מאוד רגישה, צריך איפוק וצניעות. יהיה זמן לכל השאיפות האידיאולוגיות של כל מיני אנשים ושל כל מיני דעות, כרגע מיטב בנינו נמצאים ומחרפים נפשם בעומק רצועת עזה. אנא, לא נכביד עליהם עם הוויכוחים בעורף. יש זמן לכל דבר".

על השרים והחכי"ם שהשתתפו בכנס ההתיישבות אמר השר מרגי: "אני לא מחנך אף אחד! כל אחד שיקח אחריות על עצמו, אנשים צריכים להבין את גודל השעה, להבין את גודל תפקידם ואת המשמעות של התואר שהם נושאים בו, וכל אחד ישקול ויחשוב, לא לחינם אמר חז"ל "חכמים היזהרו בדבריכם", אפילו לא התקיים דיון בסיעת ש"ס על הגעה לכנס הזה, זה היה אך טבעי שזה לא הזמן, ש"ס מובילה תפיסת עולם מאופקת ואחראית".

מלחמת חרבות ברזל גדי איזנקוט עזה יעקב מרגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד