כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כאב גדול

החברים של 'רֶבּ אברהם בעל הייסורים' מתגייסים לעזרתו

כאב גדול במודיעין עילית לאחר פטירת של הגב' חיה רויזי הלר ע"ה שסבלה מניוון שרירים קשה ונפטרה בדמי ימיה • בימי מחלתה נאלצו היא ובעלה למסור את בתם היחידה למשפחה אומנת כדי שתוכל לגדול בסביבה בריאה • חבריו של בעלה המכונה בפי כל 'רֶבּ אברהם בעל הייסורים', מנסים לרומם את רוחו, ומגייסים עזרה

החברים של 'רֶבּ אברהם בעל הייסורים' מתגייסים לעזרתו
חיים בתת תנאים צילום: באדיבות המצלם

כאבו הנורא של הרב אברהם הלר הי"ו, בלתי נתפס. אי אפשר בכלל להבין את עומק הכאב של האיש שהתחתן בגיל 25, והמתין יחד עם רעייתו במשך 13 שנים ללידת בתם היחידה, לאחר מכן חלתה אשתו בניוון שרירים והם נאלצו את הילדה למשפחת אומנה, וכעת נפטרה האשה, והוא נותר לבדו, שבור ורצוץ, מדוכא עד עפר.

לתרומה למשפחה השבורה הקליקו כאן>>>

'רֶבּ אברהם בעל הייסורים', כך מכנים אותו חבריו ולא מהיום או מאתמול. זה הכינוי שלו כבר זמן רב, בגלל שהצרות שלו באו בצרורות. הוא עבר ילדות קשה, המתין שנים לשידוך, סבל מרורות בגלל מצבו הרפואי ומצבה של רעייתו, והציפייה הממושכת להולדת הבת הותירה בו חותם של כאב.

הצורך להוציא את הבת היחידה, מחמד עינם, למשפחה אומנת קרע חתיכות מבשרו. אבל לא היתה לו ברירה. תנאי המחיה לא אפשרו לה לגדול בצורה בריאה. כסף לא היה לו, אשתו היתה מרותקת למכשור רפואי, והוא היה עסוק יומם ולילה בטיפול באשה המרותקת לכסא גלגלים וצריכה עזרה בכל רגע נתון, פשוט כדי להמשיך ולהתקיים. הוא ראה לטובת הילדה מוטב שתגדל בבית אחר.

אחרי שנים של טיפול באשה החולה, שהתפקוד שלה הלך ופחת ככל שנקפו הימים, הוא נשאר כעת לבד. שבור ורצוץ, עיניו כבויות, גוו כפוף, הוא מרוסק מבפנים. מרוסק לרסיסים.

אבל החברים הטובים לא אומרים נואש, הם החליטו לקחת על שכמם את הפרויקט, לשקם את ר' אברהם, להחזיר לו את החיוך לפנים, ולשם כך הם הרימו תרומה כספית, כל אחד ואחד מהחברים. כעת הם קוראים לנדיבים אשר בעם להצטרף אליהם לתרום לו מכספם, כדי לסייע לו. כך הם יסייעו לו לשלם את דמי השכירות, יקנו לו בגדים חדשים, יתקנו את הריהוט ואת הנזילות בבית, יחזירו אותו למצב תקין כדי שיהיה ראוי לחיות שם, לאחר תקופה ארוכה מדי שלא...

הם רוצים להחזיר לו את האור לעיניים, לתת לו תקווה שיהיו ימים טובים יותר. ה'שבעה' כבר הסתיימה, עכשיו הגיע זמן השיקום, וכדי לעשות זאת הם זקוקים לעזרה שלנו. בואו נתגייס כולנו למענו, וניתן לו, כח אחד כפי יכולתו, כדי שביחד יצליחו החברים לגייס סכום נכבש שיאפשר להם להתקדם לשלבים הראשונים של תהליך השיקום.

זה לא הולך להיות פשוט, אבל הם בטוחים שיצליחו בסייעתא דשמיא. הם בטוחים שאחרי שהאבל ישקע מעט, יחזור ר' אברהם לשמחת החיים הטבעית שלו, ויוכל להשתקם, מכל הבחינות.

לתרומה למשפחה השבורה הקליקו כאן>>>


קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד