ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

יאיר לפיד הציג רשימה: בלי חידושים והפתעות

לפיד הציג את רשימתו ואת קמפיין הבחירות שלו: "נלחמים על המדינה" • תקף בחריפות את ביבי: "בלי מטוס פרטי חייו לא חיים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

יו"ר מפלגת 'יש-עתיד' יאיר לפיד השיק היום (ב') את קמפיין מפלגת 'יש-עתיד' וחשף את רשימת חברי המפלגה לכנסת ה-20.

באירוע החגיגי חשף לפיד לראשונה גם את סיסמת הקמפיין של מפלגתו: "נלחמים על המדינה": "למדנו שאם אנחנו רוצים באמת לשנות משהו, הוא לא יקרה מעצמו. נצטרך לשים את הסכין בין השיניים ולהילחם. אז זה מה שעשינו. זה מה שאנחנו עושים. נלחמים על המדינה".

לפיד תקף בנאומו בחריפות את תרבות השחיתות בפוליטיקה הישראלית שהגיעה עד לראש-הממשלה:כל יום מתגלות פרשיות חדשות, כל יום חקירות חדשות ועדויות חדשות, רק אנחנו יכולים לעצור את השחיתות. אנחנו היינו המפלגה היחידה בקואליציה שהצביעה נגד ונאבקה נגד הרעיון המשונה שבמדינה שיש בה את הפערים החברתיים הגדולים ביותר בעולם המערבי, ראש הממשלה קם בוקר אחד והחליט שלא מספיק הגלידה פיסטוק, ולא מספיק ריהוט הגן בקיסריה, בלי מטוס פרטי חייו לא יהיו חיים".

לפיד הדגיש בדבריו את האמינות וניקיון הכפיים המאפיינות את מפלגתו ואמר: "אנחנו המפלגה היחידה שאף אחד מראשיה ובכיריה לא נחקר, לא נחשד, לא שתק בחקירה, לא הורשע ולא ישב בכלא. אני לא מאמין שאני אומר את זה בתור הישג, זה צריך להיות הסטנדרט".

חברי המפלגה עלו אחד אחד על הבמה לפי סדר שיבוצם ברשימה: שי פירון, יעל גרמן, מאיר כהן, יעקב פרי, עפר שלח, חיים ילין, קארין אלהרר, יואל רזבוזוב, עליזה לביא, מיקי לוי, אלעזר שטרן, פנינה תמנו-שאטה, בועז טופורובסקי, רות קלדרון, יפעת קריב, דב ליפמן, רונן הופמן, זהורית שורק, עפרה פינקלשטיין, חדווה שקד, סלים קדור, גדי מאירי, רחל שפירו, ולדימיר בליאק.,
לפיד כנסת רשימה בחירות ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד