ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"רדפו אחרינו וצעקו אללה אכבר"

הוארך ביממה מעצר חמשת הערבים שתקפו אמש אברכים בשכונת הדר בחיפה • האברך שיחזר: "התנהגו כמו אין משטרה בעיר"

"רדפו אחרינו וצעקו אללה אכבר"

מעצרם של חמשת העצורים הערבים שהתפרעו אמש (א') בשכונת הדר בחיפה - הוארך ביממה.

אתמול בשעות הלילה, סמוך לשעה 22:30, כמה ערבים נכנסו לשכונה החרדית הדר בחיפה, ותקפו עוברי אורח.

"הלכנו ברחוב ארלוזורוב בשכונה, כאשר לפתע כמה ערבים התנפלו על אברך בשנות ה-20, ותקפו אותו במכות והמשיכו בדרכם", מספר אברך שהיה עד לחלק מהמקרים. "כוחות ההצלה הוזמנו, אך הוא קיבל מכות יבשות ולא נזקק לפינוי לבית החולים".

אם הם חשבו שמדובר במקרה בודד, תוך דקות אחדות התבררה להם האמת: "משם המשיכו הערבים לרחוב מיכאל, שם הם ניסו לתקוף את כל מי שנקרה בדרכם תוך כדי קריאות 'אללה אכבר', באחד המקרים, הערבים רדפו אחרי 2 נשים, שנבהלו ונסו לתוך בית הכנסת של חסידות צאנז.

"צלצלנו למשטרה כמה פעמים, אך אני יחד עם אברכים נוספים רדפנו אחריהם, והצלחנו לעצור אותם, כשבידיהם מקלות, רצועות גומי, שרשראות ברזל ואבנים".

לדבריו, כשהמשטרה הגיעה למקום לא נותר להם אלא לבצע מעצר, ולהובילם אחר כבוד לבית מעצר. ארבעה אברכים, ניגשו לתחנת המשטרה להגשת תלונה, ושניים נוספים מסרו עדות על התקיפה.

לדבריו, זה מקרה חריג בהחלט: "הם הגיעו רעולי פנים, והתנהגו כאילו אין משטרה בעיר". לדבריו, ישנם מקרים נוספים, בהם הערבים מגיעים עם כלבים לשכונה, מבהילים את התושבים החרדים, לא מעבר לכך.

"הערבים אמרו במשטרה כי תקפו אותם", הוא מספר, "ולכן הם הכו אותם. במשטרה כמובן שאלו אותם למה תקפו אנשים בכמה מוקדים, והשאלה נותרה באוויר".

כאמור, החמישה, בהם ארבעה קטינים בגילאי 10-15 ובגיר בשנות השלושים לחייו, כולם בני משפחה אחת, הוארך מעצרם בבית משפט השלום בחיפה ביום אחר.
חיפה אלימות ערבים בימ משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד