א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הכדורגלן של בנט תמך בהתנתקות?

כדורגלן העבר אלי אוחנה הינו גם שמאלני עבר - עד שהצטרף לבנט • ש"ס ברמת אביב • ויז'ניץ אצל ישי • הנייעס היומי

הכדורגלן של בנט תמך בהתנתקות?
פלאש 90

הליכוד

משפחת נתניהו עוברת היום לינץ תקשורתי מכמה כלי תקשורת עם אינטרס ברור לחיסולו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בימים האחרונים נתניהו עובר מסע החפשות ובעיקר האש מופנה לעבר אישתו.
הבוקר פרסם נתניהו הודעה בה כתב: "ההתנפלות התקשורתית על רעייתי שרה היא שפל נוסף ביחסם של גורמים מובילים בתקשורת הישראלית, שאינם בוחלים באמצעים כדי לפגוע בי ובדרכי הפוליטית. קמפיין "רק לא ביבי" הפך לקמפיין "רק לא שרה" - הכל כדי להכפיש, לקטרג, לתקוף, לעשות הכל כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי ולסלול את דרכו של השמאל. אז הנה, אכתוב זאת כאן בצורה הברורה ביותר: מי שרוצה לתקוף את מדיניותי בצורה עניינית - מוזמן. עזבו את משפחתי".


הבית היהודי

כוכב חדש הצטרף הערב לבית היהודי: אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל והסמל הירושלמי. אולי נפתלי בנט חשב בכך שהכותרות יהיו על אוחנה ולא על אישור הסכם האיחוד עם תקומה שלא מעניק נחת. עם זאת התברר שאוחנה בעבר תמך בהתנתקות ובאריאל שרון. בבית היהודי אולי לא חשבו על זה, אך כנאמר: "סוף מעשה במחשבה תחילה".

ש"ס

הבוקר התעוררו תושבי שכונת רמת אביב לשלטים כחלק מקמפיין השקופים של ש"ס ובהם נכתב: "אם אתם גרים כאן אל תצביעו לנו. אם אתם עובדים כאן תצביעו לנו". בש"ס מבטיחים כי בימים הקרובים צפויים עוד הפתעות. ללא ספק צוות הקמפיין של ש"ס מפתיע.


יחד

הערב השיקה מפלגת יחד את מטה השטח הדתי לאומי של המפלגה. במהלך האירוע נשא דברים אל"מ במיל' הרב משה הגר, המועמד ברשימת המפלגה מספר 5 : "אני כאן בשליחות הסבא רבא שלי, האדמו"ר מויז'ניץ שכל עניינו היה אהבת ישראל. זו רוחה של תנועת יחד, זה מה שהיא משדרת". מעניין היה לקבל את תגובת חסידות ויז'ניץ לדברים.


כולנו

המאוכזבת היום היא ללא ספק מועמדת מספר 3 לשעבר במפלגת 'כולנו', צגה מלקו, שהייתה אמורה לייצג את קהילת האתיופים. ועדת הבחירות פסלה אותה לאחר שלא עמדה בחוק הדורש מעובד מדינה להתפטר 100 יום לפני הגשת הרשימות. מלוקו רק לקחה חופש ללא שכר וזה גרם לה להפסיד את המקום ברשימת 'כולנו'. לפעמים אם רוצים להיות מחוקקים כדי לעמוד בכללי החוק.
הבית היהודי ליכוד נתניהו שס ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד