כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החשש מטרנספר

ארה"ב מגנה את כנס הימין אמש: "מוטרדים מאוד"

גם צרפת פרסמה הודעה בה היא מגנה את האירוע | בכנס עצמו אמר השר בן גביר כי "בריחה מביאה מלחמה, זה הזמן לחזור לגוש קטיף וצפון השומרון" 

ארה"ב מגנה את כנס הימין אמש: "מוטרדים מאוד"
כנס 'נחלה' בירושלים צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לאחר הכנס שהתקיים אמש (ראשון) בבנייני האומה שביקש לחזק את עניין החזרה ליישובי גוש קטיף, ארצות הברית יוצאת בהודעה בה היא מגנה את הכנס ואת השתתפותם של השרים הבכירים. דובר המועצה לבטחון לאומי בארה"ב אומר הערב כי "אנו מוטרדים מאוד מהדיווחים וההצהרות מהוועידה אתמול בירושלים המעודדת יישוב מחדש בעזה, שבה השתתפו חברי ממשלת ישראל.

ארה"ב לא תומכת בכיבוש ישראלי מחדש של עזה. היינו ברורים, עקביים וחד משמעיים בהתנגדותנו להעברה בכפייה של פלסטינים מחוץ לעזה. הרטוריקה הזו חסרת אחריות, ואנחנו סומכים על מילתו של ראש הממשלה כשאמר שישראל לא מתכוונת לכבוש מחדש את עזה".

במקביל, גם צרפת פרסמה הודעה בה היא מגנה את אירוע הימין להקמת התנחלויות בעזה ומבקשת גם מממשלת ישראל לגנות אותו.

בכנס עצמו אמר השר בן גביר כי הוא "פונה מעל הבמה הזו אליך אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, חבל להמתין עוד 19 שנה כדי להבין שצריך להחזיר את גוש קטיף וצפון השומרון – תפקיד הנהגה אמיצה הוא לקבל החלטות אמיצות. זה הזמן לחזור הביתה לגוש קטיף וצפון השומרון, זה הזמן לעודד הגירה זה הזמן לנצח!". בן גביר אמר כי הוא "בעד טרנספר מרצון".

 

ארה"ב צרפת גוש קטיף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד