כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יורד לעם: מסע הבחירות של הרב מאזוז

פרסום ראשון: ביום חמישי הקרוב ייצא ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של תנועת 'העם אתנו' לשלושה אירועים בשטח • בתחילה ישתתף בהילולא בישיבת 'חכמת רחמים', בהמשך באירוע לאברכים בנתיבות ולסיום בכנס בחירות עם ראשי המפלגה בקרית גת • גורם במפלגה ל'בחדרי חרדים': "אנחנו בטוחים שראש הישיבה יבעיר את השטח"

הגר"מ מאזוז. צילום: עזרא טראבלסי
הגר"מ מאזוז. צילום: עזרא טראבלסי

פרסום ראשון: מנהיג מפלגת העם איתנו, הגר"מ מאזוז, צפוי לצאת בסוף השבוע למסע בחירות לטובת מפלגת העם איתנו בראשות חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביום חמישי הקרוב יגיע הרב מאזוז בשעה 19:00 לישיבת חכמת רחמים במושב ברכיה, שם תיערך הילולת ר' רחמים חי חיותא הכהן, מי שעל שמו נקראת ישיבת כסא רחמים.

האירוע השני יתקיים בשעה 20:00, בבית הכנסת בית בוכריץ ברחוב שלום בונייך בנתיבות, בהשתתפות מאות אברכים ובני תורה.

ולסיום, האירוע המרכזי יתקיים בשעה 21:00 בקרית גת - שם יערך כנס פוליטי רשמי בהשתתפות הרב מאזוז ובכירי המפלגה.

ממטה 'העם איתנו' נמסר ל'בחדרי חרדים', כי "אנחנו בטוחים שראש הישיבה יבעיר את השטח. הוא לא עשה דבר כזה בחיים אבל ההבנה שזו מלחמה על קיום עולם התורה אחרי השנתיים האחרונות הביאה אותו להחלטה שלמרות גילו ולמרות ביטול התורה - זו עת לעשות לה׳".

יצויין, כי עד לרגעים אלו לא הגיעו להסכמה בין מפלגת העם איתנו למפלגת עוצמה יהודית בראשות מיכאל בן ארי על ריצה משותפת. הבוקר (ג) נפגשו הצדדים בניסיון להגיע להסכמה אך טרם נסגרו הדברים.
מאזוז בחירות ישי שטבון אירעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד