כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מצבו לא יציב

ירושלים: צעיר חרדי הולך רגל נפצע קשות בתאונה

צעיר חרדי הולך רגל כבן 25 נפצע קשות מפגיעת רכב בשדרות גולדה מאיר בירושלים עת שחצה את הכביש. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה לא יציב 

ירושלים: צעיר חרדי הולך רגל נפצע קשות בתאונה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני מד"א - 'צוות הצלה' הוזעקו הערב (שני) לרחוב גולדה מאיר בסמוך לצומת רמות בירושלים בעקבות דיווח על תאונת דרכים - בה נפצע צעיר חרדי כבן 25.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 21:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות גולדה מאיר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק גבר בן 25 במצב קשה עם חבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א, ישראל יעקובוביץ סיפר: "הולך הרגל שכב על הכביש, בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

מתנדבי צוות הצלה חיים הקר ודוד פונפונדר מוסיפים: "כשהגענו למקום ראינו הולך רגל, גבר כבן 25 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות."

דוד ישראל נהג האמבולנס של איחוד הצלה והחובשים יוסף אזרחי ושלמה פישמאן שהגיעו ראשונים לזירה מסרו: "מדובר בהולך רגל (כבן 25) שנפגע מרכב. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

מדוברות המשטרה נמסר כי היא החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה בשדרות גולדה מאיר בירושלים, בין רכב פרטי להולך רגל בשנות ה- 20 לחייו. בעקבות התאונה נפגע הולך הרגל מכלי רכב בעת שחצה את הכביש, ונפצע באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה של תחנת לב הבירה נמצאים במקום התאונה, ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבותיה.

ירושלים תאונת דרכים שדרות גולדה מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד