כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ל-4 ימים

אוסטרליה: ההפגנות הפרו פלסטינאיות הצליחו לחסום את הנמל

החסימה, שפורקה בסופו של דבר על ידי המשטרה, הצליחה לעצור את ספינת 'צים גנגס' שבבעלות ישראלית מלהגיע לנמל מלבורן במשך ימים

אוסטרליה: ההפגנות הפרו פלסטינאיות הצליחו לחסום את הנמל

הנמלים נתפשים כמרכז הפגנות של הארגונים הפרו-פלסטינאיים באוסטרליה. זאת לאחר שבימים האחרונים המפגינים מנסים לעצור ספינות ישראליות וכן ספינות להן יש קשרים עם ישראל. בשבוע שעבר, עשרות ניסו לעצור את ספינת המכולות 'צים גנגס' מלהגיע לנמל מלבורן, כאשר בסופו של דבר לאחר מספר ימים של חסימה, המשטרה התיזה גז פלפל כדי לשבור את המצור. 

עשרות נעצרו לאחר שהגישה לרציף נחסמה מה שאילץ את מסוף המכולות הוויקטוריאני הבינלאומי (VICT) להיסגר. תסנים מחמוד סמאק, מארגון הקהילה Free Palestine Melbourne היה במצור, שנמשך ארבעה ימים. "יש לי משפחה בעזה ואין להם לאן ללכת", אמר.

אוסטרליה חוותה שלל תקריות נגד מוסלמים ויהודים והיא אחת ממדינות רבות המדווחות על עלייה במספר מקרים כאלה מאז התקפות חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.

סופרת ממלבורן ארגנה מכתב פתוח עליו חתמו מאות חוקרים יהודים אוסטרלים, עיתונאים ועובדים בתעשיות שונות שאמרו שהם חשים לא בטוחים במקומות העבודה שלהם לאחר שננטשו על ידי עמיתיהם. החותמים על המכתב הביעו את "החרדה והזעזוע שלנו מחוסר ההבנה והאמפתיה של הציבור כלפי העם היהודי".

אוסטרליה אנטישמיות ספינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד