כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כעס על המלחמה

החרדי שהדף את המחבל בלונדון: "דחפתי עגלת קניות לבטן שלו"

צעיר חרדי בן 18 מלונדון סיפר על רגעי הדרמה אתמול כשמחבל עם סכין איים לדקור אותו ואת אביו בסופר מרקט כשר. "אלוקים נתן לי את הרעיון הוצאתי את אחת העגלות של הסופר ודחפתי אותו לבטנו כדי לנסות להדוף אותו"

החרדי שהדף את המחבל בלונדון: "דחפתי עגלת קניות לבטן שלו"
משטרת בריטניה צילום: Pixabay

צעיר חרדי גיבור מגולדרס גרין הדף מחבל עם סכין באמצעות קרב מגע שלמד בבית הספר.

יוסף חיים רייטמן, בן 18, התעמת עם מחבל שאחז בסכין בסופרמרקט כשר בגולדרס גרין - לונדון, לאחר שהאיש דרש לדעת מה הדעה של העובדים לגבי מלחמת ישראל חמאס. 

כפי שדיווחנו, משטרת המטרופולין עצרה את האיש ששלף סכין גדולה על לקוחות לאחר שהוא הופל לקרקע על ידי מתנדבי השומרים.

בעל החנות אביתר רייטמן, בן 48, היה בחנותו עם בנו יוסף חיים בן ה-18 כשהאיש נכנס.

רייטמן האבא סיפר לעיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle: "יכולתי לראות את השנאה בעיניים שלו. הוא נראה כאילו הוא נכנס לחפש מריבה. הוא בא לשאול על ישראל פלסטין ונראה היה שהוא רצה שנגיד שאנחנו פרו-ישראלים אז תהיה לו סיבה לתקוף. הוא דרש: 'איזה צד אתה לוקח? איפה אתה עומד בדעותיך לגבי ישראל ופלסטין?" "עניתי 'אני לא דן בפוליטיקה'. חשבתי שהוא הולך לדקור את הבן שלי. הצלחנו להוציא אותו החוצה".

יוסף חיים בן ה-18 סיפר: "הוא אמר לי שהוא גר פה, וקרא לי לבוא מעבר לפינה לדבר. לא רציתי לעשות את זה, אמרתי בוא נישאר כאן. אז הוא כעס מאוד והוא תפס את הצוואר שלי. למדתי קרב מגע בבית הספר ואומנויות לחימה אחרות, ברוך השם. ניסיתי להתמודד איתו ולרסן אותו. רציתי לעצור אותו. אז אנשים צעקו 'סכין' ואני מהר עזבתי אותו, עוד לפני שניסיתי להפיל אותו הוא הוציא את הסכין".

"הוא הלך לעבר אבא שלי עם הסכין. ואז הוא בא לעברי. אלוקים נתן לי את הרעיון הוצאתי את אחת העגלות של הסופר ודחפתי אותו לבטנו כדי לנסות להדוף אותו. הוא המשיך להתקרב אליי.

לאחר מכן חצה האיש את הכביש ונכנס לבית קרוב, שם החליף בגדים. כשיצא מהבניין, החשוד הופל לקרקע על ידי מתנדבי שומרים ושוטרי משטרת המטרופולין, שעצרו אותו.

בהצהרה מסרה משטרת המטרופולין: "הוזעקנו בשעה 13:27 ביום שני, לדיווחים על אדם עם סכין בכביש המילטון, השוטרים הגיעו וסרקו את האזור. זמן קצר לפני השעה 13:40 נעצר גבר בן 34 בחשד להחזקת נשק פוגעני, נזק פלילי ומעשה גזעני. הוא נלקח למעצר. לא היו דיווחים על נפגעים. במקום נתפסה סכין".

מלחמת חרבות ברזל חמאס תקיפה אנטישמית בריטניה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד