י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אנטישמיות מזעזעת

ביקש להנמיך את הווליום, נזרק מהרכב והותקף ע"י הנהג 

נהג מונית אנטישמי סטר והיכה באגרופים רב בוושינגטון. הרב ספג חתכים וחבלות בפניו ובראשו וסבל מסחרחורות. הרב סיפר: "הוא ניסה לטרוק את הדלת עלי והיכה אותי בידיים ובמפתחות. הוא היכה אותי בעין ובאוזן, יש לי מזל שזה לא היה סנטימטר גבוה יותר"

ביקש להנמיך את הווליום, נזרק מהרכב והותקף ע"י הנהג 
הרב שם טוב והנהג התוקף צילום: Hamodia באדיבות

רב חב"די מוושינגטון הבירה נזרק על ידי נהג מונית שעובד תחת חברת "ליפט" (טרמפ) והותקף על ידי הנהג שאמר שהוא לא אוהב את ה"אנרגיה" שלו.

הרב מנחם שמטוב הזמין את המונית כדי להגיע לביתו בג'ורג'טאון לאחר שחרית בבוקר יום ראשון בבית הכנסת של אביו, הרב לוי שמטוב, בשכונת קלורמה בוושינגטון.

הרב מנחם הוא מנהל בית חב"ד ג'ורג'טאון ורב בפנטגון. הרב לוי הוא שליח חב"ד מפורסם בוושינגטון, ונוכח בכל מקום באירועים בבית הלבן ובגבעת הקפיטול.

הרב מנחם אמר לאתר Hamodia שברגע שנכנס לרכב הוא שאל את הנהג אם יוכל בבקשה להנמיך את המוזיקה.

"הוא אמר משהו על כך שאזמין רכב שקט בפעם הבאה, ואני אמרתי 'בסדר'", סיפר הרב מנחם. אבל פחות מדקה לאחר מכן, הנהג אמר לו לצאת מהמכונית.

"שאלתי מה עשיתי, והוא אמר, 'האנרגיה של אנשים כמוך מעיפה אותי, לא אהבתי את זה מהרגע שנכנסת למכונית. אני לא מרגיש בנוח עם האנרגיה שלך. צא מהמכונית.'" מנחם יצא מהמכונית, אך הנהג לא היה מרוצה.

"איך שאני יוצא מהמכונית, הוא ניגש אליי מול הפנים. אמרתי לו להתרחק ממני. הוא נתן לי אגרוף בפרצוף והפיל את הכיפה שלי. אמרתי לו להתרחק ורצתי למכונית שלו לצלם את הלוחית הרישוי שלו. הוא ניסה לטרוק את הדלת עלי והיכה אותי בידיים ובמפתחות. הוא היכה אותי בעין ובאוזן, יש לי מזל שזה לא היה סנטימטר גבוה יותר".

הנהג גם סטר לו והיכה אותו באגרופים. הרב מנחם ספג חתכים וחבלות בפניו ובראשו וסבל מסחרחורות.

הרב אמר ל-Hamodia, "אני מרגיש יותר טוב, למרות שזה עדיין כואב. יש לי מזל שלא נפגעתי במקומות רגישים יותר. ברוך השם הלכתי משם בלי שום דבר רציני מדי".

הרב מנחם אמר שאין לו ספק שכאשר התוקף שלו אמר שהוא לא אוהב את "האנרגיה של אנשים כמוך", הוא "התייחס לזהות היהודית שלי". הנהג נמלט מהמקום לפני הגעת המשטרה.

תקיפה אנטישמית ארצות הברית חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד