כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

יאיר לפיד: לתקוף את שרה נתניהו זה מכוער

לפיד נגד עיתון הבית? יו"ר יש עתיד יצא נגד המתקפות על שרה נתניהו "מכוער. הבעיה שלנו עם בעלה"

לפיד אמש צילום: פלאש 90
לפיד אמש צילום: פלאש 90

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, נעמד במפתיע לצד רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו. בראיון שהעניק לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל, קרא לפיד למערכת הפוליטית להירגע ולהפסיק את המתקפות על אשת ראש הממשלה: "הבעיה בעיני היא לא מה הגברת נתניהו עושה. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו בעלה".

לפיד התייחס לפרסומים הרבים אודות שרה נתניהו בימים האחרונים ואמר: "אני חושב שזה מכוער, אני לא אוהב שתוקפים אותה. אני מכיר את שרה נתניהו 20 שנה, אני מודה אני אף פעם לא ראיתי אף אחת מהתופעות, אולי זה נכון וכולם שאומרים ויש המון עדויות וכו'. בעיני זה לא מחמיר עם נתניהו, זה מקל עם נתניהו. הבעיה זה הוא, לא היא ולא צריך לתקוף אותה".

לפיד חידד את דבריו והסביר מדוע בנימין נתניהו הוא הבעיה ולא רעייתו. "הבעיה בעיני היא לא מה הגברת נתניהו עושה לעובדיה, גם אם הכל נכון היא לא הראשונה בעולם וזה לא מעניין אותי גם. הבעיה שלנו היא בנימין נתניהו בעלה, שהוא האדם שאחראי, בעיניי מדרדר את מדינת ישראל באופן חמור מאוד, ובזה אני רוצה להתעסק".

לפיד קרא גם שלא לערב את המתקפות נגד שרה נתניהו בתעמולת הבחירות: "יש משהו לא נעים, לא יפה. מאצלנו מעולם לא יצא משהו נגדה וגם מעולם לא ייצא, מפני שזה מכוער בעיני לתקוף אותה ככה".
לפיד נתניהו שרה בחירות עוזרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד