י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

"כשראיתי את נכדי שנרצח הבנתי חשיבות עבודתכם"

ראשי זק"א ת"א התברכו אצל חבר מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ש בעדני, לרגל מבצע 'מנוחה בכבוד' אשר מצוי בשלבי סיום

"כשראיתי את נכדי שנרצח הבנתי חשיבות עבודתכם"

"כאשר ראיתי את נכדי שנרצח בפיגוע בירושלים הבנתי באופן מוחשי את החשיבות הרבה של עבודתכם". במילים מצמררות ומרגשות אלו שיבח חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגר"ש בעדני את משלחת ראשי זק"א תל אביב שהגיעו להתברך במעונו.

ראשי זק"א תל אביב התקבלו לברכה בבית הגר"ש בעדני לרגל המבצע הלאומי 'מנוחה בכבוד' לקבורת אלפי רקמות אדם שנמצאו במכון המשפטי באבו כביר העומד לקראת סיומו.

בביקור השתתפו רב הארגון הגאון רבי יעקב רוז'ה, מפקד זק"א ת"א ר' חיים נוגלבלט, מנכ"ל הארגון ר' צבי חסיד ומפקד בסיס בני ברק ר' יעקב שילר.

הגר"ש בעדני סיפר לחברי המשלחת על הטרגדיה שפקדה את משפחתו בפיגוע בירושלים בו נרצח נכדו הי"ד. "ראיתי באופן מוחשי את החשיבות של איסוף כל טיפת דם מהנפטר והבאתו לקבורה על פי ההלכה" אמר והוסיף תפילה וברכה לעם ישראל להינצל מהאסונות הרבים.

לאחר שקיבל סקירה אודות פעילות הארגון הוסיף הגר"ש בעדני ואמר "פעילותם של המתנדבים למען כבוד המת היא זכות שאין לשער ומקרבת את הגאולה".

ראשי המשלחת ובראשם הגר"י רוז'ה הציגו בפני חבר מועצת החכמים של ש"ס חומרים הלכתיים אשר על פיהם פועלים המתנדבים בקבורת חלקים בקבר קיים ועל השולחן הועלו ונדונו סוגיות ומנהגים שונים בדיני הקבורה.

לאחר השיחה המרגשת נפרד הגר"ש בעדני מחברי המשלחת בלבביות וליווה אותם אל פתח הבית, מתוך הערכה והוקרה לכל העושים והמעשים.
בעדני זקא נכד רצח טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד