כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לבד - ישי לא עובר, עם בן ארי - 5 מנדטים

סקר ערוץ הכנסת: רשימה משותפת תנגוס מנדט לליכוד, לש"ס ולבנט • בסקר הקודם של 'פאנלס' קיבלו ישי ובן ארי 7

מיכאל בן ארי. צילום:פ לאש 90
מיכאל בן ארי. צילום:פ לאש 90 צילום: פלאש 90

היום (ג) מתפרסם סקר שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת, וממנו עולה כי באם נערכו הבחירות היום, מפלגת העם איתנו ללא חיבור למיכאל בן ארי לא עוברת את אחוז החסימה.

לשאלה למי תצביע בבחירות הקרובות לכנסת?

המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני עדיין הרשימה הגדולה והיא זוכה ב-25 מנדטים. הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבל 23 מנדטים. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט מתחזק מעט וזוכה ל-15 מנדטים. הרשימה הערבית המאוחדת בראשות איימן עודה זוכה ל-12 מנדטים.

יש עתיד בראשות יאיר לפיד מתחזקת מעט מהסקרים הקודמים ומקבלת 11 מנדטים. כולנו בראשות משה כחלון נחלשת ומקבלת רק 8 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי מתייצבת ומקבלת 7 מנדטים, כמו גם יהדות התורה ששומרת על כוחה. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן מתרסקת ל-6 מנדטים בלבד, כך גם מרצ בראשות זהבה גלאון ששומרת על כוחה.

רשימת יחד בראשות אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה

במקרה של רשימה משותפת של אלי ישי ועוצמה יהודית:

המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני 25 מנדטים הליכוד בראשות בנימין נתניהו נחלש במנדט ומקבל רק 22 מנדטים. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט גם נחלש ומקבל 14 מנדטים. יש עתיד בראשות יאיר לפיד זוכה ל-11 מנדטים. רשימה ערבית מאוחדת בראשות איימן עודה מפסידה מנדט ומקבלת 11 מנדטים. יהדות התורה ללא שינוי עם 7 מנדטים. רשימת כולנו בראשות משה כחלון 7 מנדטים. ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת במנדט ומקבלת 6 מנדטים. ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן רק 6 מנדטים. מרצ בראשות זהבה גלאון שומרת על כוחה 6 מנדטים.

במקרה כזה, הרשימה המשותפת של אלי ישי ועוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 5 מנדטים.

בסקר נשאלו המשתתפים מה דעתם על הסיקור של עדויות העובדים בבית נתניהו והמתקפה כנגד רעייתו שרה. לדעת 55% מהנשאלים בסקר ערוץ הכנסת ו"פאנלס פוליטיקס", הסיקור הנרחב של העדויות, לכאורה, של עובדים בבית ראש הממשלה, בכל הקשור לרעייתו, שרה נתניהו, הוא ניסיון לפגוע פוליטית ברה"מ בנימין נתניהו. לעומת זאת, 39% מהנשאלים סברו שמדובר בסיקור לגיטימי.
נתניהו ישי איחוד בן ארי ערוץ הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד