כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מכתב אישי לאלי ישי: "הצטרף למיכאל בן ארי"

אריאל לוי מבקש במכתב אישי מאלי ישי: "אין פה פוליטיקה זולה. לך עם בן ארי אפילו רק כבלוק טכני לקדש שם שמים"

מכתב אישי לאלי ישי: "הצטרף למיכאל בן ארי"

לכבוד רבי אליהו ישי הי"ו
שלום רב

זכות גדולה נפלה בחלקך לקדש שם שמים, להסיר מחיצות בין יהודים, להגדיל תורה ולהאדירה, לדבוק בענקי עולם זצ"ל לשמשם בנאמנות, ושיבדלו לחיים ארוכים גדולי תורה שאוהבים את עם ישראל את תורתנו הקדושה ואת ארצנו הקדושה.

"בתוך עמי אנכי יושבת", אנו רואים התחזקות גדולה באהבת תורה שלא שמורה רק למגזר מסוים, ובשורת האחדות היא חשובה מאד.

זאת ועוד, חיוני למנף את האחדות, זהו צורך השעה בבחינת פיקוח נפש ממש. ר' מיכאל בן ארי פועל מתוך אהבת ארץ ישראל, אהבת תורה ואהבת עם ישראל. בעיני ראיתי פעמים רבות את האהבה וההערכה שהרעיף מו"ר הגאון הגדול הרב יעקב יוסף זצ"ל בנו בכורו של מרן זצ"ל על ברוך מרזל ומיכאל בן ארי. מי שהכיר את הרב יעקב יוסף זצ"ל יודע שאף אחד בעולם לא היה יכול להזיז אותו מאהבת התורה הקדושה וניצול כל רגע ללימודה והרבצתה, אך הוא ידע שפעמים ביטולה של תורה זהו קיומה, ובעצמו פעל רבות לעזור לברוך מרזל להרים את כבוד התורה וכבוד עם ישראל וארץ ישראל, כשהמגמה היא לקדש שם שמיים.

אין פה עניין של פוליטיקה זולה, האחדות נצרכת כדי להציל את עם ישראל בשעה הרת גורל זו. התורה מספרת לנו על משה רבנו ע"ה "ויגדל משה ויצא אל אחיו וירא בסבלותם" וידועה דרשת המדרש תנחומא מהי גדולתו- שיצא אל אחיו וראה בסבלותם. גדלותו של מנהיג בישראל נמדדת במידת מסירותו לעם ישראל כולו. בשם רבים מאד אנו מבקשים ממך בכל לב ונפש לצרף את רבי מיכאל בן ארי אפילו רק כבלוק טכני ולקדש שם שמיים. אין ספק שזה מהלך מבורך שיביא ברכה מרובה לעם ישראל!

אל תירא ואל תחת, ה' איתך!
בהערכה רבה ובאהבת ישראל


הקדשה מהגר"ע זצ"ל לברוך מרזל
מרזל מכתב ישי איחוד בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד