י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עוד אחד פורש: שאול מופז לא יתמודד לכנסת

יו"ר מפלגת קדימה הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים: "אודה בכנות - אינני פוליטיקאי מצטיין"

מופז. צלם:פלאש 90
מופז. צלם:פלאש 90

יו"ר מפלגת קדימה, ח"כ שאול מופז, הודיע שלא יתמודד לכנסת ה-20 והוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים.

בהודעה שפרסם מופז נכתב: "השירות בעבורי הוא דרך חיים וזכות גדולה. גם בעתיד, בכל תפקיד שאמלא ובכל דרך בה אלך, אצעד בשביל ישראל. אעמיד את נסיוני הביטחוני, את כל שנותי, יכולותי וכישורי, לטובת עתיד ילדינו. זה הדבר הטוב ביותר שאני יכול 'לעשות לביתי'".

"אודה בכנות - אינני פוליטיקאי מצטיין. פוליטיקה היא לא דבר שאני שואף להצטיין בו. המורשת המפוארת של עם ישראל בורכה במנהיגים ובמצביאים ראויים, אני מעדיף להימנות עימם. בחרתי בדרך הישרה וההוגנת, לא במקרה היא גם תמיד הדרך הארוכה והקשה. אני גאה ושלם בדרכי".

כזכור, בשבוע שעבר עם בחירתו של עמוס ידלין לשיריון במפלגת העבודה, היה ברור שדרכו של מופז במערכת הפוליטית הסתיימה והוא לא ימצא בית פוליטי מתאים.

מופז הצטרף למפלגת קדימה עם הקמתה על ידי אריאל שרון ופרש עמו ממפלגת הליכוד. לאחר מאבקים קשים מול יו"ר קדימה לשעבר ציפי לבני, הצליח לגבור עליה בפריימריז שנערכו בשנת 2012. בהמשך הודיע על הצטרפותו לממשלת נתניהו ערב הכרזת מועד הבחירות ומפתיע את כולם. לאחר מספר חודשים הודיע על פרישה מהממשלה וישראל הלכה לבחירות לכנסת ה-19, בה קיבלה קדימה רק 2 מנדטים ובקושי עברה את אחוז החסימה. מופז כיהן בעברו כרמטכ"ל ושר הביטחון.
מופז פרישה קדימה לבני רמטכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד