כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לבני מפתיעה בשיבוץ בטחוני: אייל בן ראובן

האלוף במיל. יצטרף למחנה הציוני: "לאזרחי ישראל מגיעה מנהיגות שלא רק מדברת במילים על ביטחון"

המחנה הציוני. צלם:פלאש90
המחנה הציוני. צלם:פלאש90

ציפי לבני הודיעה היום (ג) כי אלוף (במיל') אייל בן ראובן, המשמש כיום כסגן מפקד פיקוד הצפון, מצטרף ל"מחנה הציוני" במסגרת סיעת התנועה, וישולב ברשימה המאוחדת לכנסת.

"אייל יהווה תוספת משמעותית לנבחרת הביטחונית שלנו. הוא השתתף במלחמות ישראל ובקרבות על ביטחון אזרחי ישראל, הוא משרת עד היום באופן פעיל בגזרה הרגישה בצפון. הנבחרת של המחנה הציוני הושלמה היום באופן המייצג את כלל הנושאים שבהם נטפל לאחר הבחירות – ביטחון, כלכלה וחברה", אמרה לבני.

בן ראובן, שמשמש בימים אלו כסגן מפקד פיקוד צפון, התייחס להתרחשות הביטחונית בגבול הצפוני: "אני מכיר את צה"ל, את חייליו ומפקדיו, אני יודע שהצבא חזק, ערוך ומוכן לכל התרחשות בכל שעה ובכל מקום, לרבות בזירה הצפונית, ואם יידרש יפגין את עוצמתו ויפעל לייצב את המצב על ולהגן על אזרחי מדינת ישראל. יש לנו את כל היכולות על מנת לנצח ולהתגבר על כל הגורמים העוינים בסביבתנו״

על הצטרפותו ל"מחנה הציוני" אמר: "לאזרחי ישראל מגיעה מנהיגות שלא רק מדברת במילים על ביטחון, אלא פועלת באופן אמיתי כדי לחזק את הביטחון, לשמירה עליו ויודעת לגייס את העולם למען האינטרסים הביטחוניים של ישראל – כזו היא המנהיגות של הרצוג ולבני. די עם מנהיגות שנשענת על הפחדת הציבור בישראל. אני מצטרף לקבוצת אנשים שהמשותף לנו זו התפיסה שמדינת ישראל צריכה לעבור ממדיניות של מדינה מגיבה למדינה יוזמת שמשתמשת בעוצמתה הביטחונית ליצירת יוזמות אזוריות מדיניות - הבחירות הקרובות חייבות להביא לשינוי דרך ופתיחת ערוצי פעולה חיוביים עם מדינות האזור, חזרה לשותפות אסטרטגית מלאה ונכונה".

האלוף במיל. בן ראובן לחם במלחמות יום הכיפורים, לבנון, האינתיפאדה הראשונה והשנייה וכן במלחמת לבנון השנייה. הוא פיקד בשורה של תפקידים שונים, בהם מפקד הגיס הצפוני, מפקד המכללות הצבאיות, ראש מטה זרוע היבשה וכן מפקד עוצבת הפלדה בפיקוד מרכז. נכון להיום הוא מכהן כסגן מפקד פיקוד צפון במיל.

עם שחרורו מצה"ל, בן ראובן ייסד חברה בתחום הייעוץ הביטחוני ופיתוחים טכנולוגיים. באוקטובר 2007 מונה למנכ"ל עמותת "לחופש נולד". במקביל הצטרף להנהלה ולסגל האקדמי של המכון למנהיגות העתיד. בשנת 2014 מונה לראש חטיבת היבשה בתעשייה האווירית‏.

בן ראובן נשוי ואב לשישה, בעל תואר ראשון במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה, בוגר המכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה ובית הספר למלחמה של צבא ארצות הברית בקרלייל שבפנסילבניה. ובעל תואר שני באסטרטגיה וביטחון מאוניברסיטת חיפה. מתגורר במושב יודפת.
לבני בן ראובן העבודה הרצוג אלוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד