כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תמורת 350,000 דולר

ארה"ב חשפה: איראן שכרה קנדים לבצע חיסולים על אדמתה

איראן שכרה שני קנדים לבצע חיסולים על אדמת ארה"ב, כך על פי כתב אישום שהוגש בארה"ב. המזימה כללה תשלום של 350,000 דולר לרצח. שני המטרות היו במרילנד. החשודים נשכרו על ידי סוחר סמים איראני שפעל לפי הוראות מאיראן

ארה"ב חשפה: איראן שכרה קנדים לבצע חיסולים על אדמתה
אילוסטרציה צילום: pexels

שני קנדים תכננו לבצע חיסולים בארה"ב בשביל שירותי הביון של איראן, כך על פי כתב אישום שהוגש לאחרונה בארה"ב. החשודים מואשמים כי תכננו לירות בגבר ואישה המתגוררים במרילנד, אחד מהם נמלט מאיראן.

האישומים שמשרד המשפטים האמריקני חשף אתמול כוללים פרטים על המזימה כולל הסכום שהרוצחים העתידיים היו אמורים לקבל עבור העבודה, 350,000 דולר.

אחד החשודים הוא דמיון פטריק ג'ון ריאן, חבר בכנופיית פשע, הוא הרכיב צוות של חמושים בין 2020 ל-2021. הוא עבד עם קנדי ​​אחר, אדם ריצ'רד פירסון, אשר התגורר באופן בלתי חוקי במינסוטה באותה תקופה. הם נשכרו על ידי סוחר סמים איראני שפעל לפי הוראות ממשרד המודיעין והביטחון של איראן.

לפי כתב האישום, פירסון הבטיח כי יגייס אנשים, והבטיח שיגיד להם לירות שוב ושוב בראשם של הקורבנות כדי שהם יהוו דוגמה. הוא גם שלח הודעה לריאן על אחד הקורבנות המיועדים וכתב: "אנחנו חייבים להוריד את הראש שלו מהגוף שלו".

המטרות במרילנד לא פורסמו, הרשויות מסרו כי מזימת ההתנקשות נגדם נעצרה לפני ביצועה. באשר לחשודים, שניהם כבר נמצאים בכלא.

ריאן כלוא כעת בקנדה באשמת החזקת נשק חם ופירסון נעצר על ידי ה-FBI בשנת 2021 והוסגר לקנדה עקב רצח באלברטה לפני חמש שנים.

ארצות הברית קנדה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד