כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
כל העדכונים

דיווח: "צפי לעסקת חטופים בתחילת השבוע הבא"

בכיר חמאס לרויטרס: עסקת החטופים המתוכננת תכלול שלושה שלבים | נתניהו: "לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ולא נשחרר אלפי מחבלים | דיווח: "צפי לעסקת חטופים בתחילת השבוע הבא"

דיווח: "צפי לעסקת חטופים בתחילת השבוע הבא"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

ברקע הדיווחים על עסקה חדשה שנרקמת בתיווך מצרי וקטארי, ראש הממשלה נתניהו הגיע היום למכינה בעלי ואמר - "לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדיה. זה אומר חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. אנחנו לא נוציא את צה"ל מרצועת עזה ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים. כל זה לא יקרה. מה כן יקרה? ניצחון מוחלט".

בד בבד, סוכנות הידיעות רויטרס מפרסמת מפי בכיר בחמאס כי עסקת החטופים המתוכננת תכלול 3 שלבים - בשלב הראשון ישוחררו נשים, ילדים ומבוגרים, בשלב השני ישוחררו כל החיילים והחיילות ובשלב השלישי גופות.

כל העדכונים:

22:04 - דיווחים: צה"ל תוקף בסוריה אחרי ירי רקטות לעבר הגולן.

21:55 - בית החולים בילינסון: במהלך היום פונו על ידי מסוק שני חיילים מאזורי הלחימה, פצוע אחד במצב קשה ופצוע נוסף במצב בינוני.

21:52 - הותר לפרסום: הלוחם נצר שמחי הי"ד, נפל היום בקרבות בעזה. בוגר בית הספר 'כדורי' והתגורר במסד. התחתן רק לפני פחות משנה. יהי זכרו ברוך.

21:40 - שלושה שיגורים בוצעו לפני זמן קצר משטח סוריה לדרום הגולן ונפלו בשטח פתוח סמוך לנאות גולן. צה״ל מגיב בירי ארטילרי אל מקורות האש בשטח סוריה.

20:50 - אזעקה נשמעה בערב אל עראמשה - הסמוך לגבול הצפון.

20:34 - אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונו היום בצהריים שלושה חיילים מאזורי הלחימה בדרום.

20:03 - לשכת ראש הממשלה: "לגבי מתווה אפשרי לשחרור חטופים, עמדתו של ראש הממשלה עיקבית - המלחמה תסתיים רק כשיושגו כל מטרותיה, צה"ל לא יסוג מהרצועה ולא ישוחררו אלפי מחבלים. הפרסומים שהושגה הסכמה כביכול על מפתח לשחרור אסירים ביטחוניים אינם נכונים. הנושא כלל לא נידון".

20:00 - הרמטכ"ל ללוחמי מילואים באוגדת עזה: "לא יהיה מחסה לטרור בעזה, באיו״ש, בלבנון, לא מעל הקרקע ולא בפירי מנהרות. אנחנו נפעל במקומות המורכבים ביותר". לדיווח המלא והתיעוד

19:27 - ‏העיתון אל-ערבי אל-ג'דיד: יש צפי להגעה להסכם הפסקת אש וחילופי שבויים בין ישראל לחמאס בתחילת השבוע הבא.

19:22 - הבית הלבן: השיחות בימים האחרונים גורמות לנו להאמין שיש סיכוי טוב להגיע לעסקת חטופים.

18:50 - מטוסי קרב של צה״ל תקפו לפני זמן קצר מפקדה מבצעית ועמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל-חיאם. כמו כן, במהלך היום מטוסי קרב של צה"ל תקפו עמדת תצפית ומבנה צבאי של הארגון במרחבי הכפרים עייתא א-שעב ומחיבב.

18:20 - שר הביטחון גלנט במטרופולין חיפה: "יגיע השלב שהסבלנות שלנו תפקע, ופעולה כוחנית שתכפה את השקט בגבול הצפון תשפיע גם על מטרופולין חיפה".

17:18 - סוכנות הידיעות רויטרס מבכיר בחמאס: עסקת החטופים המתוכננת תכלול 3 שלבים - בשלב הראשון ישוחררו נשים, ילדים ומבוגרים, בשלב השני ישוחררו כל החיילים והחיילות ובשלב השלישי גופות.

15:49 - דיווח ב"אל-מיאדין": צה"ל תוקף בעיתא א-שעב שבדרום לבנון.

15:33 - מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד נחאלה, שארגונו מחזיק בחלק מהחטופים, על הדיווחים בנוגע לעסק: "לא נעסוק בשום הבנות מבלי להבטיח הפסקת אש מקיפה ונסיגת כוחות הכיבוש".

15:27 - ראש הממשלה נתניהו: "לא נסיים את המלחמה עם פחות מהשגת כל יעדיה. זה אומר חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. אנחנו לא נוציא את צה״ל מרצועת עזה ואנחנו לא נשחרר אלפי מחבלים. כל זה לא יקרה".

14:08 - צבע אדום בקיבוץ נחל עוז שבמועצה האזורית שער הנגב.

מלחמת חרבות ברזל צה"ל עזה חיזבאללה חמאס לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד