כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהשתתפות גדולי ישראל

בחנוכת הבית: הגר"ד יוסף חשף מדוע אמו חלתה?

גדולי ישראל הופיעו לחנוכת הבית אצל מקורבם הרב יהודה חזן בירושלים, הגר"ד יוסף חבר מועצת חכמי התורה סיפר מדוע אביו מרן הרב עובדיה מיהר לעשות תיקון של חנוכת הבית?. צפו בתיעוד

בחנוכת הבית: הגר"ד יוסף חשף מדוע אמו חלתה?
חנוכת הבית אצל הרב יהודה חזן צילום: באדיבות המצלם

גדולי ישראל, ראשי ישיבות ובראשם הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, חברי מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף והגאון רבי שלמה מחפוד, הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו וראש ישיבת אמרי דעת ונשיא איחוד הקהילות הגאון רבי שאול גבאי השתתפו במעמד חנוכת הבית בביתו של מקרובם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן.

גדולי ישראל הרעיפו בברכות על בעל הבית וציינו כמה יסודות חשובים בחינוך הבית לתורה ולקדושה. הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר בדבריו אמר כי על האדם להשתדל ללמוד לא רק בבית מדרש אלא גם בביתו "יש ילדים קטנים הם קולטים כל דבר אנחנו חושבים שהם לא מבינים הם יודעים יותר טוב מאיתנו האם האבא באמת אוהב ללמוד מעריך תורה או רק אומר לנו".

 חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף  בדבריו חשף סיפור מיוחד על אביו מרן הרב עובדיה שכאשר עבר לגור בשכונת הר נוף לא עשה חנוכת הבית משום שהיה שקוע כולו בלימוד, כעבור חודשיים אצו הרבנית מרגלית ע"ה קיבלה אירוע מוחי, מרן התחיל לחשוב מה צריך לתקן והדבר הראשון שעשה אמר לי להביא מיד עשרה אברכים לארגן ארוחת צהרים ולעשות את התיקון של חנוכת הבית ואמר חבל ששכח לעשות את זה בהתחלה, חשוב מאד להקפיד על כך". אמר הגר"ד יוסף.

 

 

 

 

הרב דוד יוסף הרב שלמה משה עמאר הרב יהודה חזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד