ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
המגעים לעסקה

משלחת חמאס תגיע לקהיר ותיפגש עם גורמי מודיעין

בין היתר, השיחות של בכירי החמאס שם יעסקו בפרטים הנוגעים למשך ההפוגה בשלב הראשון ועוד | אמש ראש השב"כ וראש אמ"ן, הגיעו לביקור משותף במצרים

משלחת חמאס תגיע לקהיר ותיפגש עם גורמי מודיעין
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

מקור מצרי מסר הערב (שלישי) לערוץ 'אל-ערבי' הקטרי כי משלחת חמאס צפויה להגיע מחר לקהיר במטרה להיפגש שם עם ראש המודיעין המצרי, עבאס כאמל, כך מדווח העיתונאי רועי קייס ב'כאן חדשות'. לפי המקור, השיחות יעסקו בפרטים הנוגעים למשך ההפוגה בשלב הראשון וכן למספר החטופים והאסירים שישוחררו במסגרת העסקה הנרקמת.

במקביל לכך, מוקדם יותר פורסם כי אמש ראש השב"כ רונן בר וראש אמ"ן, אלוף אהרון חליוה, הגיעו לביקור משותף של מספר שעות במצרים במהלכו ערכו פגישות משותפות עם מקביליהם המצרים. הפגישות עסקו במגוון נושאים בטחוניים בהקשרי המלחמה. הביקור מגיע על רקע הפרסומים האחרונים שהצביעו על מתיחות בימים האחרונים ונועד להדק את היחסים הביטחוניים והמודיעיניים בעת הרגישה ובפרט לקראת ההתקרבות לחודש הרמדאן שיחול בעוד כחודש.

בד בבד, סוכנות הידיעות רויטרס מפרסמת מפי בכיר בחמאס כי עסקת החטופים המתוכננת תכלול 3 שלבים - בשלב הראשון ישוחררו נשים, ילדים ומבוגרים, בשלב השני ישוחררו כל החיילים והחיילות ובשלב השלישי גופות.

עזה מצרים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד