כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עוצמה יהודית: התפוצץ המשא ומתן עם ישי

יו"ר 'עוצמה יהודית', ד"ר מיכאל בן ארי הודיע לפעיליו: "התפוצץ המשא ומתן עם 'יחד' באופן סופי • לאחר ההסכמה על החלפת בן ארי בברוך מרזל, הם נדרשו להתחייב להיכנס לממשלת נתניהו, ולהתחייב לא לעלות להר הבית • "הרב דב ליאור הורה לנו שאי אפשר לוותר על הר הבית" • תגובת 'יחד': "הגר"מ מזוז יכריע מחר בסוגיית הר הבית"

בן ארי, פלאש90
בן ארי, פלאש90 צילום: פלאש 90

אנשי 'עוצמה יהודית' דיווחו הערב (ב') כי "המשא ומתן עם 'יחד' התפוצץ באופן סופי".

לטענת אנשי עוצמה יהודית, המו"מ פוצץ למרות שהם הסכימו לדרישת הרב מזוז להחליף את ד"ר בן ארי בברוך מרזל, משום שהוצב תנאי נוסף על ידי יוני שטבון והרב הגר הדורשים שבן ארי ומרזל יחתמו על דרישה שלא לעלות לצמיתות להר הבית ולא לפעול בנושא הר הבית, ואף "להצטרף בכל תנאי לקואליציה של נתניהו".

בעוצמה יהודית מסרו כי הם התנגדו לדרישות, ומשום כך הם אף פנו אל הרב דב ליאור, שהורה להם, שלא להיכנע לדרישות, ולהגיש מחר רשימה של עוצמה יהודית לכנסת.

לפי עוצמה יהודית אמר להם הרב כי "אסור לכם להתפשר בענייני ארץ ישראל והר הבית, אפשר בהחלט לשים דגשים כאלה ואחרים אך לא תנאי הקובע שאסור לעלות לצמיתות להר או לקבל כסף למוסדות ולתמוך בביבי בכל מחיר"

גורמים במפלגת 'יחד' מסרו מוקדם יותר הערב כי "מדובר בנושא הלכתי וחייבים לקבל את פסק ההלכה של הרב מזוז". עוד הוסיפו כי מחר יקבל הר החלטה והכרעה בעניין.

כזכור, הערב פורסם כי מנהיגה הרוחני של תנועה 'יחד', ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז הציע להציב את ברוך מרזל במקום הרביעי ברשימה במקומו של ראש רשימת 'עוצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי, והם נעתרו לדרישה.
אלי ישי מרזל עוצמה יהודית הר הבית מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד