כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ברקת הבטיח והחרדים העבירו תקציב לקרית-יובל

ש"ס ויהדות התורה תמכו בתקציב למינהל קרית יובל, לאחר הבטחה של ראש העיר ניר ברקת להפסקת אפליית החרדים בשכונה

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

חברי המועצה החרדים של ירושלים הסירו את התנגדותם להעברת תקציב לחיילים בודדים בקרית יובךל אך הזהירו כי זו הפעם האחרונה שהם מסכימים להעביר תקציב למינהל הקהילתי בקרית יובל, וכי אם לא תיפסק האפליה של הציבור החרדי, לא יאפשרו בעתיד העברת תקציים למינהל.

כזכור, ביום חמישי מנעו חברי מועצת העיר מש"ס ויהדות התורה, העברת תקציב בוועדת הכספים העירונית למינהל הקהילתי בקרית יובל, כולל תקציב למינהל עבור הפעלת מבנה שיועד לחיילים בודדים.

הערב הגיע הנושא להכרעה בישיבה של מועצת העיר, ובה התבקשו הנציגים מיהדות התורה וש"ס, על ידי ראש העיר ברקת, לתמוך באישור התקציב לקרית יובל ולהפעלת המבנה לחיילים בודדים, ובמקביל ראש העיר ינהל תהליך מול המינהל בקרית יובל, ויבהיר להם שהם אינם יכולים עוד להמשיך במדיניות המפלה והפוגעת בציבור החרדי.

נציגי שתי הסיעות החרדיות קיימו ישיבה משותפת לפני ישיבת המועצה, ודנו האם להיענות לבקשה זו של ראש העיר. בתום הישיבה סוכם ששתי הסיעות ישלחו מכתב משותף לברקת, בו יבהירו לו כי אין להם דבר נגד חיילים בודדים, אלא כל עניינם הוא רק התנהלותו המפלה והמתנכלת של המינהל הקהילתי בקרית יובל לציבור החרדי המונה למעלה מ-6000 נפש בשכונה זו, וכי זו הפעם האחרונה שהם מסכימים להצביע בעד תקציב למינהל קהילתי קרית יובל .

חבר המועצה מטעם סיעת ש"ס, נחמניאל סבן, תושב שכונת קרית יובל, הוא שהוסמך על ידי שתי הסיעות לנסח את המכתב, ולאחר שהנוסח אושר על ידי החברים, הוא הועבר על ידו לראש העיר.

בעקבות מכתב זה והסיכום שהושג בישיבה המשותפת של נציגי ש"ס ויהדות התורה, תמכו נציגי שתי הסיעות באישור הסעיפים הנוגעים להעברת תקציב לקרית יובל, והביעו תקווה שראש העיר אכן יעמוד בהתחייבותו לטפל באופן מיידי בבעיית האפליה והדרת החרדים על ידי המינהל הקהילתי.
עירייה ירושלים תקציב חרדים יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד