כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תמה פגישת הגר"מ מאזוז והרב טאו; "אוירה טובה"

פטרונו הרוחני של אלי ישי ראש ישיבת 'כסא רחמים' - הגר"מ מזוז, נפגש עם רבו של יוני שטבון, ראש ישיבת הר-המור, הגרצ"י טאו • השניים דנו בצירוף 'עוצמה יהודית' ל'יחד'

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

פטרונו הרוחני של אלי ישי ראש ישיבת 'כסא רחמים' - הגר"מ מזוז, נפגש עם רבו של יוני שטבון, ראש ישיבת הר-המור, הגאון רבי צבי ישראל טאו, כדי להגיע להחלטה משותפת באשר לצירוף 'עוצמה יהודית' ל'יחד'.

עדכון: הפגישה הסתיימה באווירה טובה, שני הצדדים סיכמו ביניהם את המשך המגעים מול אנשי מפלגת 'עוצמה לישראל'.

המפגש נערך, על רקע חילופי האשמות חריפים בין התנועות.

קצין הכנסת אף הורה להצמיד מאבטח לחבר הכנסת יוני שטבון. בעקבות איומים מצד פעילים של עוצמה לישראל על שטבון ומשפחתו בשל הדיווחים לפיו הוא זה שמערים קשיים על איחוד בין המפלגות.

לדברי פעיל 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר, היו לאנשי התנועה ערוץ תקשורת פתוח עם ישי והשיחות עמו היו נעימות, אך יוני שטבון הערים קשיים וגרם לפיצוץ השיחות.

שטבון הגיב כי: "חבל שעבריינות בריונית מחבלת במהלך האחדות ההיסטורית שתנועת יחד מובילה. שטבון אנחנו מבקשים לקדם אחדות בין דתיים לאומיים וחרדים, זו בשורת מפלגת יחד. חבל שעבריינות בריונית מחבלת במהלך האחדות ההיסטורית שאנחנו מובילים".

"קחו אחריות". אומר שטבון, "תפסיקו עם הסחטנות ושמרו על קולות הימין. פגיעה ברבנים, הוצאת שקרים על חברי כנסת, איומים וזגזנות מבהירים בדיוק למה נכון ללכת בבלוק טכני, ורק כבלוק טכני על מנת להיפרד בהמשך. השימוש של בן גביר וחבריו בהר הבית והאשמת רבנים כתירוץ להליכה נפרדת, מכסה על הסיפור האמיתי - משחק כסאות לא ראוי.

"בעזרת ה' נמשיך בדרך של אחדות לחבר מסורתיים, דתיים וחרדים למען תורת ישראל וזהותה של המדינה".

יציויין כי סקר 'מאגר מוחות' של רדיו קול ברמה שפורסם אמש, העניק ל'יחד' ארבעה מנדטים, גם ללא חבירה ל'עוצמה יהודית'.
שטבון יחד עוצמה יהודית ישי הגרמ מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד