כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מצרך נדיר

308 מטר מהים: קרקע יוקרתית בסמוך למפרץ בנימין תצא למכירה מיוחדת

בישראל של 2024 קרקעות המיועדות למגורים על קו החוף הפכו למצרך נדיר. מפרץ בנימין היפיפה, נחשב לאחת ההזדמנויות האחרונות לרכישה מוקדמת של קרקעות במרחק כל כך קרוב לקו החוף של חדרה. "המשקיעים צפויים להרוויח כאן כ- 1.5 מיליון ש"ח"

308 מטר מהים: קרקע יוקרתית בסמוך למפרץ בנימין תצא למכירה מיוחדת
חוף הים צילום: Depositphotos

זוהי אחת מפינות החן הנסתרות של חופי ישראל, הממוקמת בין נחל חדרה למפרץ בנימין וכוללת מפרצונים קטנים ורומנטיים שרק מטיילי "שביל ישראל" זכו עד כה לחזות בהם. עם זאת, בשנים הקרובות צפוי פיתוח דרמטי במקום – לפי תוכנית המתאר של חדרה שכבר אושרה, שכונה חדשה ויוקרתית תוקם בסמיכות ותכלול בנייני מגורים, טיילת, שטחי מסחר ומסעדות. כך שפיסת הטבע הייחודית צפויה לעבור מהפך.

בחברת צמרות, המחזיקה בחלק מהקרקעות במתחם, יקצו כ-2 דונם למשקיעים פרטיים, אשר יוכלו לרכוש קרקע בגדלים שונים לפי מחיר המתחיל מ-479 אלף שקל. הקרקעות המדוברות נמצאות במרחק של 308 מטר בלבד מקו המים. 

"מדובר באחת הקרקעות האחרונות באזור עם נוף פתוח לים המיועדות למגורים. אלו קרקעות שיש קושי להשיג כמשקיע פרטי", מסביר שמאי מקרקעין הבקיא בעסקה. "מחיר של פחות מ-500 אלף שקל לקרקע פרטית בטאבו במיקום הזה – זו הזדמנות של פעם בדור".

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

"קרקע זמינה לבנייה שווה 1.4 מיליון שקל"

בשנים האחרונות מלאי הקרקעות עליהן ניתן לבנות סמוך לחופי ישראל הצטמצם במידה ניכרת, ומגמה זו מעלה את מחירן של הקרקעות שנותרו. תהליך זה משפיע גם על קרקעות שעדיין אינן זמינות לבנייה מיידית. כך למשל, קרקעות במצב דומה הממוקמות בסמוך לחוף הרצליה, הגיעו כבר למחיר של 10 מיליון שקל לדונם. 

בצמרות מסבירים כי מכיוון שהקרקעות נמצאות בתוך קווי התוכנית של חדרה שכבר הופקדה אין שאלה לגבי עליית ערך הקרקע. כל שנותר הוא לחכות בסבלנות ל"נקודות היציאה" הבאות. "ברגע שהתכנית המפורטת תקבל אישור סופי ותהיה זמינה לבנייה יהיה ניתן לממש את הקרקע במחיר של כ-1.4 מיליון ש"ח, וזה על פי הערכת שמאי", אומרים בחברה. "מדובר בעלייה של יותר מ-300% על מחיר הרכישה".

משקיעים בעלי אורך רוח יכולים לצפות לרווחים גדולים אף יותר אם ימתינו עד לשלב הבנייה. "מי שימתין בסבלנות יוכל להגיע לדירה מוכנה בעלות כוללת של כ- 1.75 מיליון ש"ח בלבד, כולל עלויות הבנייה", מסבירים בחברה. כשמביאים בחשבון את המחירים בהם נמכרים כיום דירות בסביבה מבינים שמונח על הכף רווח של כ 1.8 מיליון שקל. כך למשל בפרויקט החוף הלבן הסמוך, דירות 4 חדרים נמכרות במחיר של החל מ-3.6 מיליון שקל. 

"הזדמנות אחרונה לרכוש נכס מסוג זה"

לסיכום, אומרים בצמרות: "השטח המיועד לתוכנית הוא על רצועת החוף האחרונה של חדרה – כך שמדובר בהזדמנות האחרונה לרכוש נכס מסוג זה באזור ואחת ההזדמנויות האחרונות בישראל בכלל".

"מיקום כה יוקרתי ונגיש כמעט לא קיים יותר לאורך חופי הארץ. זוהי הזדמנות נדירה ליהנות מנכס יוקרתי ביותר הצופה אל הים, שערכו צפוי להיות גבוה בהרבה בעוד מספר שנים".

קרקעות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד