כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

JBH הכי חרדי - הכי הייטקיסטי

עם פתיחת המחזור ה- 16 של התכנית להכשרת ההייטק JBH, יצאנו לבדוק כיצד הפכה התכנית בתוך עשור למעצמת הייטק חרדית // על המוטו של JBH - ללמוד ברמה הגבוהה ביותר בלי להתפשר על אווירה חרדית תורנית // לסיום, יצאנו לשטח ופגשנו את יעקב - בוגר התכנית שהדהים אותנו!

JBH הכי חרדי - הכי הייטקיסטי
פתיחת מחזור 16 צילום: יחצ jbh

שעת ערב מוקדמת במסדרונות JBH בבני ברק, מיד עם כניסתנו יכולנו לחוש באווירה אחרת. המקום מרווח, מפואר, וניכר כי לא חסכו כאן בעיצוב מרהיב שמרחיב את דעת התלמידים ונותן תחושה של בית.
בבית הכנסת שמימיננו מתארגן מניין הערבית הקבוע ומישהו ניגש לסטנדר בספונטניות ומוסר כמה מילים בפרשת השבוע. כן. ככה זה ב- JBH, כאן, תורה והייטק שלובים זה בזה - לא רק שאינם סותרים זה את זה, אלא שאם תרצו, זהו סוד ההצלחה של התכנית.

המשכנו הלאה בסיור אל תוככי כיתות הלימודים שניתן להגדיר אותן כבית חרושת חרדי להייטק פר אקסלנס.
הכיתות שוקקות חיים, מיטב המרצים מהמובילים בתחומם, עומדים כאן ומרתקים את התלמידים. פה ושם אנו שומעים דיונים סוערים, וגם הרבה מילים שלא את כולן אנו בטוחים שהבנו, כי.. בכל זאת… הייטק ;)

מזה כעשור מובילה JBH את תחום הכשרת ההייטק במגזר החרדי, כשמאחוריה 16 מחזורים מוצלחים ומאות בוגרים בתפקידי מפתח בענף, ומלפניה ארבעה מחזורים הפעילים כעת בו זמנית - בירושלים, בבית שמש ובבני ברק.
כיאה לתכנית מובילה כ- JBH, כאן, מימון מלא והשמה מלאה אינם הבטחה, אלא מציאות. את בוגרי התכנית ניתן למצוא בחברות ההייטק המובילות בארץ.

לא הסתפקנו בכך ויצאנו לשטח, אל בירת ההייטק הישראלית - תל אביב. שם, במרומי מגדל משרדים מפואר, פגשנו את בוגר JBH - יעקב שעובד כמנהל צוות מחקר ופיתוח באחת החברות המובילות בענף. "כשהיסודות שלך חזקים אין גבול למקום אליו תוכל להגיע" - מסכם יעקב במשפט את הדרך שעבר, ומיד מסביר: "ללא ספק מה שהוביל אותי לתפקיד הנחשק בו אני נמצא כיום, הם היסודות שקיבלתי ב- JBH - שילוב של מקצועיות חסרת פשרות, העצמה תורנית ואווירה של בית" סיים יעקב בסיפוק.

ב- JBH לא שוקטים על השמרים, וכבר בחודשים הקרובים צפויים לצאת לדרך מחזורים נוספים ובעקבותיהם סיפורי הצלחה נוספים, ומי יודע.. אולי ה"יעקב הבא" יהיה אתה!

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד