א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
במענה לטענות

בן הדוד של ה'ביבסים': "להחזיר אותם, זו הדרך להחזיר ביטחון למדינה"

כאשר נשאל מהם המחירים שצריך לשלם בכדי להביא אותם חזרה אמר כי "יש כאן ממשלה שצריכה להחליט החלטות קשות, ואני לא מקנא במקבלי ההחלטות. אבל ברור שהעם לא חצוי 'חצי-חצי'"

בן הדוד של ה'ביבסים': "להחזיר אותם, זו הדרך להחזיר ביטחון למדינה"
כפיר ביבס צילום: צילום מסך

ברקע הדיבורים שנשמעים בימים האחרונים אודות האפשרות להגעה לעסקת חטופים, בן דודו של ירדן ביבס, תומר קשת, התראיין הבוקר לYnet ואמר אל מול הקולות המתנגדים לעסקה כי "להשאיר אותם שם - זאת ההפקרה האמיתית. עם ישראל איתנו, הוא יודע שלהחזיר את החטופים זו הדרך להחזיר את הביטחון למדינה. הממשלה צריכה לדעת שהעם עם החטופים.

בסופו של דבר יש כאן ממשלה שצריכה להחליט החלטות קשות, ואני לא מקנא במקבלי ההחלטות. אבל ברור לי וברור לכולם שהעם לא חצוי 'חצי-חצי'. אני חושב שכולם רוצים להחזיר את החטופים, כולם יודעים שצריך לשלם מחירים כבדים. כל העניין כאן זה המשא ומתן ואיך לנהל אותו בצורה נכונה. אני חושב על כפיר הקטן ועל אריאל, וזה מאוד קשה לי. אני לא חושב שמישהו יכול להסתכל על התמונות שלהם ולהישאר אדיש".

עוד אמר בן הדוד תומר קשת כי "כמשפחות אנחנו לא פרשנים פוליטיים, אנחנו לא יודעים מה עובר בראש של ראש הממשלה. אני יודע דבר אחד, כשעם ישראל מגיע ל'כיכר החטופים' בשבת ואומר שצריך לשלם מחירים ולעשות צעדים בשביל להביא את החטופים הביתה, אז אנשים בממשלה שלנו מבינים שיש להם גב מהציבור. זה העניין, להראות שיש תמיכה בעסקה או בדרך להשבת החטופים, להראות שיש מחירים שצריך לשלם אותם".

חטופים עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד