י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת מרד?

קריאה בעזה להתנגד לחמאס: "אנחנו עם של פחדנים"

בן דודו של הנער מוחמד אבו תבאנה שנהרג ע"י שוטרי החמאס קורא למרד כנגד מחבלי הארגון: "דמו של מוחמד לא נשפך לשווא. הוא בסך הכול ילד מוגבל שכלית"

קריאה בעזה להתנגד לחמאס: "אנחנו עם של פחדנים"
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

אמש (רביעי) נורה ונהרג הנער מוחמד אבו תבאנה ע"י שוטרי החמאס ברצועה, בן דודו פרסם סרטון שזכה לפופוריות רבה בו הוא מגנה את חמאס ואת התנהלות ארגון הטרור. "הבאתם את האנשים לעוני ולרעב. הם שתקו על זה כי הם פוחדים מהכפייה והעוול שגרמתם. הרסתם אנשים. אתם חושפים שיניים לאנשים חלשים ומסכנים - על ילדים ותינוקות", כך מדוח 'כאן חדשות'.

עוד אמר כי "דמו של מוחמד בן דודי לא נשפך לשווא. הוא בסך הכול ילד, יש לנו הוכחות על כך שהוא מוגבל שכלית. אתם מרביצים לו ומענים אותו, למה זה הופך אתכם? אתם חושבים שאתם מעל החוק - איזה חוק נשאר בעיר?".

בהקשר רחב יותר הוא קרא לתושבי הרצועה להתגד למרותו של ארגון הטרור. "אנחנו יודעים מי הקצין שאחראי על המעצר של מוחמד. אין חוק בעיר, לכל אחד יש סמכות - עכשיו הסמכות אצלינו, גם אצלינו יש גברים. אם הסוגייה הזאת תחלוף, אנחנו עם של פחדנים, עם שנשאר פחדן ושותק במשך 18 שנים, בהן חמאס שולט בעזה".

לפני שבוע התקיימה הפגנה נגד החמאס מטעם אנשי רצועת עזה בבית החולים "חללי אל-אקצא" שבדיר אל-בלח. בהפגנה קראו עשרות עזתים לסיים את המלחמה. באחד השלטים נכתב: "כן להשבת האסירים" ואחת התושבות זעקה: "אנחנו טובעים, אנחנו רוצים לחזור לבתים שלנו. די. מספיק! שמישהו יבין את המצוקה שלנו. אנחנו הקורבנות, האזרחים. אנחנו אלו שאוכלים אותה. הם ישנים ולא אכפת להם מאיתנו".

 

עזה הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד