ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שלל גרסאות

אלו מותגי הרכב החדשים שעושים דרכם לישראל

כלמוביל תייבא ארצה את המכוניות של JAECOO ושל אומודה הסינית, שתיהן משתייכות לקבוצת המותגים של יצרנית הרכב צ'רי, בשלל גרסאות שכוללות גם מנוע בנזין

אלו מותגי הרכב החדשים שעושים דרכם לישראל
ג'ייקו 7 רכב פנאי סיני חדש שיגיע אלינו באמצעות כלמוביל צילום: ג'ייקו

שני מותגי רכב חדשים יגיעו לישראל בקרוב, כך מודיעה כלמוביל, המייבאת בין היתר לישראל את יונדאי, מיצובישי ומרצדס. לפי הודעת היבואנית, כלמוביל תייבא ארצה את המכוניות של JAECOO ושל אומודה הסינית, שתיהן משתייכות לקבוצת המותגים של יצרנית הרכב צ'רי (באופן מעניין המכוניות של צ'רי משווקות בישראל דווקא על ידי קבוצת פריסבי, לשעבר קבוצת קרסו).

לפי היבואנית, המותג הראשון שיושק הוא של יצרנית הרכב JAECOO  – שתושק במקביל גם באירופה. הרכב הראשון ש-JAECOO תשיק יהיה ה-J7 ובאופן מעניין הוא לא יתחבר באופן אקסקלוסיבי לשקע חשמל, כי יש לו שלל גרסאות שכוללות גם מנוע בנזין.

לפי כלמוביל הגרסאות של ה-J7 יכללו גם גרסת הנעה כפולה עם יכולת נסיעה בשטח. רשימת האביזרים כוללת מערכת מצבי נהיגה כולל בוץ ושלג, מצלמות פנורמיות' מסך פיקוד ושליטה בגודל של 14.8 אינץ', מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ' ותצוגת נתונים על שמשת הרכב. בהמשך יושקו בישראל עוד דגמים נוספים של JAECOO. לצד JAECOO יושקו בישראל גם המכוניות של OMODA, חטיבת יוקרה של צ'רי שמתמחה ברכב ירוק ונקי.

 

 

 

 

 

סין יונדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד