כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
משכנתא וסעייתא

"פשוט הצילו אותנו": סיפורו המרגש של הזוכה בהגרלת עזר מציון

אריאל מפתח תקווה חשב כי הזכייה שלו בהגרלת עזר מציון הסתכמה בכיסוי של משכנתא לשנה, אולם השנה החולפת הוכיחה לו שהזכות העצומה שווה הרבה יותר

"פשוט הצילו אותנו": סיפורו המרגש של הזוכה בהגרלת עזר מציון
צ'ק. אילוסטרציה צילום: freepik

ההגרלה הגדולה של עזר מציון מתקרבת וסיפורי הזכייה מהשנה שעברה מתחילים לזרום לכיוון המערכת. סיפורו של אריאל מפתח תקווה ריגש אותנו במיוחד.

אריאל שמע במשך שנים רבות על הפעילות החשובה של עזר מציון עבור חולים ונזקקים. בשל כך, בשנה שעברה החליט יחד עם אשתו לרכוש שתי חבילות גדולות להגרלה הגדולה. "נותרו לנו כספי מעשרות וחשבנו על כך שאין ראויים מעזר מציון לקבל את תרומתנו", משתף בשיחה עמו.

הצטרפו למיזם מציל חיים ותוכלו לזכות בפרסים>>>


"על הזכייה שמעתי עוד בטרם הגיעה השיחה מעזר מציון. אחותי עקבה אחרי פרסום הזוכים באינטרנט ודיווחה לי בהתרגשות כי זכיתי בפרס של משכנתא לשנה. קיבלנו 12 שיקים בסך 2,500 ש"ח כל אחד, סכום משמעותי ביותר עבור משפחה צעירה שכמונו. בעידן שבו יוקר המחיה מאמיר, זה היה עבורנו כמו אוויר לנשימה. שמחתי מאוד שהייתה לי הזכות גם להעניק עבור מטרה חשובה מאין כמותה וגם לקבל בחזרה".

המפגש הבא של אריאל ומשפחתו עם הפעילות של עזר מציון, הגיע במפתיע באופן די מהיר. "במהלך השנה האחרונה הילד שלי נאלץ להתאשפז מספר פעמים בבית החולים שניידר. פגשנו שם צוות של עזר מציון שעזר לנו בצורה מעוררת השתאות. הם דאגו לנו לאוכל חם וכשר, כולל בשבתות וחגים וכן בעוד דברים רבים נוספים שפשוט הצילו אותנו".

אריאל מציין כי ההיקף העצום של החסד אליו נחשף בעת שהותו בבית החולים, היה מפעים ומפתיע. "בעבר חשבתי כי עזר מציון הוא ארגון שעוזר בעיקר לחולים קשים, אולם בבית החולים נחשפנו למגוון הרב של פעילויות הארגון, שכל כולו נתינה וחסד. אם זה במתן תרופות, סיוע בייעוצים, אספקת ציוד רפואי ואפילו במתן שירותי בייביסיטר למשפחות שנמצאות בתהליך קשה של טיפולים וזקוקות למעט מנוחה בתוך הקושי הרב שכרוך בתקופה שכזו".

"הפרס הכספי שזכיתי בו היה נהדר, אבל העזרה והתמיכה שקיבלנו מעזר מציון עם בננו הייתה בלתי נתפסת", ממשך לשתף בהתרגשות. "אני קורא לכולם לקחת חלק ולתרום להגרלה הקרובה, כדי שהם יוכלו להמשיך בפעילות המבורכת".

סיפור זה מהווה דוגמה אחת מתוך רבבות סיפורים של מטופלים שנעזרו על ידי עזר מציון, בזכות כספי התרומה שלכם.

השנה הצורך להיות שותפים לפעילות מצילת החיים של עזר מציון, קיבל ביטוי נרחב יותר. מאז החלה המלחמה, פועלים צוותי הארגון ללא לאות בכל רחבי הארץ למען פצועים, חולים ונפגעי הנפש הרבים. זה הזמן שלנו להוקיר טובה לעזרה המסורה של עזר מציון ולהירתם למען הצלת חיים אמיתית.

הצטרפו למיזם מציל חיים ותוכלו לזכות בפרסים>>>

עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד