י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפגש בחשאי

דיווח: דרעי מקדם את הכנסת יאיר לפיד לממשלה

דרעי נועד בימים האחרונים בחשאי עם אחד מאנשי סודו של ראש האופוזיציה. נתניהו חושש שאם לפיד יצורף הוא יביא "לפירוק מבפנים" של הממשלה. היום לשכת רה"מ ביטלה ברגע האחרון פגישה עם לפיד | לשכת דרעי מכחישה את הדיווח

דיווח: דרעי מקדם את הכנסת יאיר לפיד לממשלה
לפיד מסתודד עם דרעי במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי נועד בימים האחרונים בחשאי עם אחד מאנשי סודו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד וזאת על מנת לדון בכניסתו לממשלה. כך על פי דיווח ב'כאן חדשות'.

הפגישה התקיימה בימים האחרונים במרפסת ביתו של דרעי, שסבור שגם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן צריך להיכנס לממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו מצידו חושש שאם לפיד יצורף, הוא יביא "לפירוק מבפנים" של הממשלה.

במקביל, היום ראש הממשלה נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד היו אמורים להיפגש לפגישת עדכון ביטחונית אך בלשכת נתניהו הודיעו לאנשי לפיד כי היא מבוטלת כשהסיבה היא "ענייני לו"ז".

מלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי נמסר בתגובה לפרסום: "הידיעה איננה נכונה. יו״ר ש״ס הרב דרעי לא נפגש ולא פנה לאיש מאנשיו של יאיר לפיד כדי לצרפו לממשלה, והוא אינו עוסק בנושא. עם זאת, הרב דרעי הביע את דעתו במספר הזדמנויות על החשיבות של האחדות בעת הזו וכי רק באחדות ננצח, וחבל שלפיד לא נהג כך עד כה".

אריה דרעי יאיר לפיד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד