ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"נמאס לו"

ליברמן: "נתניהו יפרוש, הוא רוצה שלום עם סעודיה"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן משוכנע כי ראש הממשלה נתניהו מתכוון לפרוש אחרי שישיג הסכם שלום עם סעודיה. "נתניהו לא יסתכן במלחמה בצפון, הוא רוצה הסכם עם סעודיה - ואז לפרוש", אמר

ליברמן: "נתניהו יפרוש, הוא רוצה שלום עם סעודיה"
אביגדור ליברמן/בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן משוכנע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכנן לפרוש לאחר שישיג הסכם שלום עם סעודיה. לטענתו, נתניהו לא ייקח סיכון ולא יפתח או ייגרר למלחמה בצפון.

בריאיון ל'ישראל היום' אמר: "ברור לי שנתניהו החליט לפרוש הוא רוצה להגיע לשלום עם סעודיה, כדי שזו תהיה המורשת שלו, ושהוא לא ייכנס להיסטוריה כמי שאחראי למחדל הגדול בישראל. נתניהו לא ייקח סיכון במלחמה בצפון, יחתור להסדר דיפלומטי שיקנה שקט לזמן מוגבל בצפון, יגיע להסכם שלום עם סעודיה למען המורשת שלו, ויפרוש".

לפי ליברמן, "בחזון שלו נתניהו רוצה להביא הסכם עם סעודיה עד אוקטובר, וכדי שארה"ב תוכל להיות חלק מההסכם לפני הבחירות זה צריך לקרות עד יוני".

ליברמן הוסיף: "נמאס לו. אני לא זוכר את נתניהו כל כך פסיבי (לא פעיל), במיוחד אחרי הכנס ההזוי בבנייני האומה".

ליברמן מתכוון, כמובן, לכנס חזרת ההתיישבות לעזה. "זו פשוט הזיה. אין שום מקום להתיישבות מחדש עכשיו בגוש קטיף. יש אנשים שעושים את זה רק משיקולים אלקטורליים, משיקולי פריימריז. יש אנשים הזויים באמת שמאמינים בזה ורוצים בזה, אבל זה לא עומד על הפרק", אמר.

על השאלה אם הוא רואה עצמו מועמד לראשות הממשלה בעתיד אמר: "מעולם לא פסלתי זאת. אחזור על אמירתו של רבין: מבחינתי זו אופציה, לא אובססיה".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד