כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי שלקחו חלק בטבח

הזוי: נורבגיה ממליצה על אונר"א לפרס נובל לשלום

נציג בכיר של מפלגת השלטון בנורבגיה המליץ על אונר"א כמועמדת לפרס נובל לשלום – זאת תוך התעלמות בוטה מהעובדה שאנשי הסוכנות לקחו חלק פעיל בטבח ה-7 באוקטובר

הזוי: נורבגיה ממליצה על אונר"א לפרס נובל לשלום
וסטים צבאיים שחמאס החביא בתוך שקי אונר"א צילום: דובר צה"ל

אחרי הסירוב הנורבגי לעצור את המימון לאונר"א, ביקורת על כל מי שעשו זאת, הנציג הבכיר של מפלגת השלטון הלייבור, שחבר בוועדת החוץ וההגנה בפרלמנט המקומי, המליץ על אונר"א כמועמדת לפרס נובל לשלום, כך דווח ב"ווינט".

חבר הפרלמנט אמר: "הצעתי את אונר"א על עבודתם ארוכת הטווח במתן תמיכה חיונית לפלסטין ולאזור בכלל. העבודה הזו הייתה חשובה כבר למעלה מ-70 שנה, ובשלושת החודשים האחרונים היא הייתה חיונית".

שגריר ישראל בנורבגיה, אבי ניר, ביקר בחריפות את ההצעה: "אי-אפשר שלא לראות בהמלצה פרובוקציה, כמו גם התחכמות ילדותית של מתייפייף נפש. זה האיש, אין דרך אחרת לתאר אותו".

בשבוע שעבר דווח כי לפחות 12 עובדים של סוכנות הפליטים הפלסטינית של האו"ם היו קשורים לטבח של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר וכ-10% מכלל הצוות ברצועת עזה קשורים לקבוצות מיליטנטיות איסלאמיסטיות, כך על פי דוחות מודיעין שנבדקו על ידי ה'וול סטריט ג'ורנל'.

עד כה השהו לפחות 13 מדינות את המימון לאונר"א בשל מעורבות של אנשיה בטבח 7 באוקטובר, בהן ארצות הברית, גרמניה, יפן, שוויץ, קנדה, הולנד, בריטניה, איטליה, אוסטרליה, אוסטריה ופינלנד.

נורבגיה מלחמת חרבות ברזל אונר"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד