י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו - משרד הבריאות רואה באיחוד הצלה שותפים אמיתיים

ביום שני האחרון התקיים ארוע השקת רכב ואופני חירום לסניף טבריה וסובב כנרת באיחוד הצלה בשילוב עם ערב הוקרה זוגי למתנדבי הסניף. הארוע נערך במלון ציפורי, סביב שולחנות ערוכים וארוחת גורמה ע״י שף שהגיע במיוחד • כיבדו בנוכחותם בערב המיוחד שר הבריאות הרב אוריאל בוסו הי״ו ראש העיר מר בועז יוסף, מפקד היקל״ר מר עומרי נחום וסגנו עידן דיין, סמנכל״י איחוד הצלה דובי מייזל לייזר היימן ומשה לוי וראש הסניף יוסי אוקנין

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו - משרד הבריאות רואה באיחוד הצלה שותפים אמיתיים
אירוע השקת כלי חירום בטבריה צילום: דוברות איחוד הצלה

בחלק המרגש של הערב הושקו חמישה דפיברילטורים (מפעמים) מצילי חיים, במעמד שר הבריאות ראש העיר ובני משפחות הנופלים מהעיר טבריה לעילוי נשמת הלוחמים בני העיר שנפלו במלחמת חרבות ברזל. בני המשפחה אף נשאו דברים והודו לאיחוד הצלה על הנצחת זכרם של יקיריהם בהמשך של הצלת חיים. לאחר מכן התקיימה השקה של שני זוגות אופניים ורכב חירום אשר יתווספו למערך הצלת החיים בעיר טבריה.

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו שיבח את פעילות הסניף ואמר, ״ סניף טבריה בראשות יוסי אוקנין אחד הסניפים המקצועיים והמסורים, אני למעלה מ 25 שנה מתנדב באיחוד הצלה ואני רואה את המתנדבים האלו בכל מקום בארץ תודה לכם על מה שאתם עושים משרד הבריאות רואה בכם שותפים אמיתיים להצלת חיים.

מנכל איחוד הצלה אלי פולק, "מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל אנחנו עובדים ביתר שאת להגביר את המענה בקהילה שהוכיח את עצמו בשבת הקשה ובכל התקופה הזו. ההשקה הערב מצטרפת לעשרות אמבולנסים, אופנועים, אופניים וכלי רכב שהשקנו בשבועות האחרונים בכל רחבי הארץ בכדי לעבות את המענה בכל מקרה חירום במיוחד בימים אלו. אני מבקש להודות לכבוד השר על דבריו וכמו שהזכיר השר אנחנו גאים להיות שותפים אמיתיים ומקצועיים למען הצלת חיים וכך נמשיך, אני רוצה להודות לראש הסניף יוסי אוקנין ומתנדבי הסניף היקרים על פעילות סביב לשעון למען הסניף ולמען תושבי העיר שמקבלים את המענה המקצועי והמסור ביותר בכל מקרה חירום."

ראש העיר מר בועז יוסף אמר, ״שרואים את העבודה שלכם אי אפשר לאמר מילה אחת רעה על הציבור החרדי היקר והמתנדבים פה שמוסרים את עצמם למען הצלת חיים, ועל כל המלאכה הזאת מנצח במסירות רבה ובמקצועיות יוסי אוקנין, תודה לכם בשם תושבי טבריה.

יוסי אוקנין ראש סניף איחוד הצלה בטבריה בירך ואמר בדבריו, ״שמחתי לראות את משפחות הרוגי המלכות, הי״ד. שנפלו במלחמת חרבות ברזל. הם אלו שמעניקים לנו פרופורציות לחיים, וכשהם משתלבים עם לוחמי החיים של איחוד הצלה, אין מחזה מעצים ומעורר השראה מזה. בערב זה קבלנו השראה עצומה כמה עבודת קודש אנחנו עושים בחיי היום יום, וכמה חשוב לנו ערך החיים. תודה לכם המתנדבים ובני המשפחה אשר מאפשרים את ההתנדבות על כל המסירות העצומה להצלת חיים שנזכה תמיד לסייע ולהעניק, מתוך בריאות ושפע.

הרב אייל גריינר ראש ישיבת ההסדר טפחות ומתנדב אף הוא בסניף טבריה שאיבד את חתנו ותלמידו אמר, ״בערב הזה שרואים את הציוד המציל חיים שנתרם לע״נ הנופלים אז הפסוק המתבקש שעולה בראש זה ״בדמייך חיי בדמייך חיי״ אותם דמים שהעניקו חיים בנופלים הם אלו שמכוחם חונכים היום כלים שימשיכו להציל חיים עוד רבות בשנים ולהביא חיים לעולם.

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד