י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תשלום יחסית נמוך

שלום לתשלומי ענק, טיפולים וביטוחים: הכירו את הליסינג הפרטי של אלדן

הליסינג הפרטי של אלדן מאפשר כיום מגוון אפשרויות בחירה בין כמה מסלולי ליסינג פרטי, כמה סוגי רכבים וגם מציע שפע של "כיסוי" לכל העלויות הנלוות גם אחרי ביצוע העסקה. לשיטה הזאת יש עוד יתרון: אין כאבי ראש של מכירת הרכב, לא צריך לארח בבית סוחרים, לא צריך לפרסם מודעות ולא צריך להתעסק עם זרים שמגיעים "לראות את האוטו" ולהתמקח "ליד האוטו"

שלום לתשלומי ענק, טיפולים וביטוחים: הכירו את הליסינג הפרטי של אלדן
רכישת רכב באלדן צילום: יח"צ

בואו נתחיל ב"לשים קלפים על השולחן": מכונית חדשה ונוצצת מהניילון נמצאת רחוק מחוץ ליכולות של רוב הישראלים. זו עובדה, בישראל יש מיליוני אנשים אבל רק מאות אלפי מכוניות חדשות עולות על הכביש מדי שנה. אנחנו לא אמריקה ולא אירופה.

למה זה קורה? הסיבות מגוונות אבל בסופו של דבר מסתכמות בכך שמכוניות חדשות הן מוצר יקר מאוד שדורש מרוב הישראלים הרבה משכורות. וזה לא הכול: מכוניות דורשות איתן גם "נדוניה" בדמות עלויות הטיפולים השנתיים, לשלם מדי שנה את הטסט וכמובן שיש גם את מחירי הביטוח שבשנים האחרונות עלו משמעותית. בקיצור, הסיכוי של רוב הישראלים להתחדש במכונית, בין אם חשמלית ובין אם רגילה, אינו גבוה בגלל שה"בוקר טוב" של רכישת מכונית הוא 100 אלף שקל ומשם הסכומים רק הולכים ועולים.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>


 

הליסינג הפרטי של אלדן מאפשר כיום מגוון אפשרויות בחירה בין כמה מסלולי ליסינג פרטי, כמה סוגי רכבים וגם מציע שפע של "כיסוי" לכל העלויות הנלוות גם אחרי ביצוע העסקה. איך זה עובד? לדברי גליה שמעוני, מנהלת מכירות הליסינג הפרטי באלדן: "הלקוחות בוחרים מכונית מההיצע הגדול שלנו. לאחר שמחליטים באיזה רכב בוחרים ומשלמים את התשלום הראשוני על המכונית. מדובר בתשלום יחסית נמוך המשתנה לפי סוג הרכב ולפי העדפות הלקוח. בהמשך, הלקוח משלם 36 תשלומים ונהנה מהשקט הנפשי של נהיגה במכונית חדשה".

הליסינג הפרטי של אלדן מאפשר כיום מגוון אפשרויות בחירה בין כמה מסלולי ליסינג פרטי, כמה סוגי רכבים וגם מציע שפע של "כיסוי" לכל העלויות הנלוות גם אחרי ביצוע העסקה. איך זה עובד? לדברי גליה שמעוני, מנהלת מכירות הליסינג הפרטי באלדן: "הלקוחות בוחרים מכונית מההיצע הגדול שלנו. לאחר שמחליטים באיזה רכב בוחרים ומשלמים את התשלום הראשוני על המכונית. מדובר בתשלום יחסית נמוך המשתנה לפי סוג הרכב ולפי העדפות הלקוח".

בהמשך, הלקוח משלם 36 תשלומים ונהנה מהשקט הנפשי של נהיגה במכונית חדשה. אבל התהליך אינו מסתכם רק ביכולת לנסוע במכונית חדשה: אלדן גם לוקחת עליה את עלויות הטיפולים למכונית, היא מטפלת בנושא הביטוח ויותר מכך: גם את מחיר אגרת הרישוי השנתית, כלומר את סכום הטסט שאף אחד לא אוהב לקבל פעם בשנה, אלדן משלמת. למעשה, בגלל שמדובר במכונית חדשה אז במשך שנתיים לא צריך אפילו להגיע איתה פיזית אל מכון הטסטים, והתשלום כאמור על אלדן.

לדברי שמעוני: "המחיר של רכב קטן מתחיל היום בכ-100 אלף שקל, זהו סכום בלתי מבוטל, ואנחנו עדיין לא מדברים על רכבים שהם גדולים ויקרים יותר. אם למשל ניקח רכב קטן, הלקוח מגיע, משלם סכום שגובהו הוא פחות מ-8,000 שקל ואז יוצא לדרך עם 36 חודשים של נסיעה ברכב חדיש. ולא רק זה: אם הלקוח יכול בתחילת התקופה לשלם יותר בתשלום הראשוני אז גובה התשלומים החודשיים לאחר מכן נמוך יותר".

לשיטה הזאת יש עוד יתרון: אין כאבי ראש של מכירת הרכב, לא צריך לארח בבית סוחרים, לא צריך לפרסם מודעות ולא צריך להתעסק עם זרים שמגיעים "לראות את האוטו" ולהתמקח "ליד האוטו". בסוף התקופה, אחרי שלוש שנים, פשוט מחזירים את המכונית לאלדן. לא צריך לשאת בכל מיני קנסות יציאה בגלל שהשיטה מזכירה מאוד השכרת רכב, תחום שכמובן מוכר היטב לאלדן שנחשבת כיום לאחת מחברות הליסינג וההשכרה הוותיקות ביותר בישראל.

בסופו של דבר יש לנו שיטה שמאפשרת ללקוח לשלם מקדמה נמוכה יחסית, לקבל מכונית חדישה אמינה, בטוחה וחסכונית. אחרי זה לשלם תשלומים חודשיים במשך שלוש שנים שהם גם גמישים, כלומר הלקוח יכול "לשחק" עם העלויות כך שיתאימו לכיס הפרטי שלו. הביטוחים מטופלים על ידי אלדן, עלויות הטסטים מטופלות על ידי אלדן, הטיפולים (שהם כאב הראש שכולנו מכירים היטב) משולמים על ידי אלדן ובסוף התקופה לא צריך לשבור את הראש איך מוכרים את המכונית ולמי מוכרים את המכונית. פשוט מחזירים אותה לאלדן ואפשר גם להתחיל עסקה חדשה על מכונית אחרת, כלומר תמיד לנסוע על מכונית חדישה ללא בעיות וגם עם טיפולים וביטוח. תכל'ס – עסקה משתלמת שמשאירה לכם הרבה כסף בכיס.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד