כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"זה ההפך מאחדות"

הח"כ מ'יש עתיד': "חשבתי שאנחנו צריכים להיות בתוך הממשלה"

ח"כ אלעזר שטרן סיפר על עמדתו: "הממשלה עושה לי את החיים יותר קשים גם לעמדה של האחדות" ושב כי היה בדעת מיעוט שעל מפלגתו להכנס לממשלה • הוסיף: "כשרוצים אחדות, לא מתנפלים על ראש השב"כ"

הח"כ מ'יש עתיד': "חשבתי שאנחנו צריכים להיות בתוך הממשלה"
אלעזר שטרן ויאיר לפיד צילום: Ben Kelmer/FLASH90

השר איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' התבטא היום (ראשון) נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ואמר כי 'טראמפ עדיף על ביידן'. ח"כ אלוף במיל' אלעזר שטרן (יש עתיד) שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103fm, העביר ביקורת על תגובתו של ראש הממשלה נתניהו על כך והודה כי הוא רצה להיכנס לממשלת החירום.

"הבעיה שהוא (נתניהו) שותק או שגם כשהוא מדבר, הוא פוחד לנקוב בשמות שלהם, וזה עצוב לי מאוד. כל ההתבטאויות האלה, זה ההפך מאחדות. כשאני שומע את ההתבטאויות האלה פעם אחרי פעם, אז אתה יודע שזה נגד אחדות, זה נגד הכול. כשיש שרים שעושים דברים נגד האחריות הלאומית, יש לזה קשר לאחדות. כשרוצים אחדות, לא מתנפלים על ראש השב"כ בגלל שעכשיו כולנו מורידים את הטונים", טען שטרן.

עוד אמר: "אני חשבתי שאנחנו צריכים להיות בתוך הממשלה, זה לא סוד. אמרתי את זה גם בחוץ, גם לפיד יודע את זה. הממשלה עושה לי את החיים יותר קשים גם לעמדה של האחדות. אם השבוע הם מניחים תקציב של מיליארדים - כאילו לא קרה פה כלום - לישיבות שמחנכות לא לשרת, אז מה זה 'יחד ננצח'? רק אנחנו אומרים 'יחד' או שראש הממשלה גם מתכוון ליחד הזה?".

בהמשך התייחס גם לתפקוד הצבא: "הרמה שצה"ל מפגין פה, מאחרון הלוחמים והמסייעים למיניהם, התיאום ביניהם ורמת הפיקוד, גם של המפקדים בשטח, גם של הדבקות במשימה, גם של התכנון, יש לנו על מי להישען. אני לפחות מנסה קצת לנחם את עצמי שהאירועים של 7 באוקטובר זו מלחמה אחת, ומאז אנחנו במלחמה אחרת. במלחמה ההיא נכשלנו, במלחמה האחרת הצבא מוכיח את היכולות הגבוהות מאוד שלו".

יאיר לפיד אלעזר שטרן ממשלת אחדות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד