כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"זה יסתיים"

לרביב דרוקר יש רעיון, מה ישתיק את טלי גוטליב

במוחו של הפרשן הבכיר של ערוץ 13, רביב דרוקר הבזיק רעיון כיצד ניתן אולי להשתיק את חברת הכנסת טלי גוטליב ש"עושה צרות" כביכול. הח"כית לא פספסה את ההזדמנות להגיב גם הפעם • צפו בדבריו 

לרביב דרוקר יש רעיון, מה ישתיק את טלי גוטליב
רביב דרוקר בשידור צילום: צילום מסך ערוץ 13

חברת הכנסת טלי גוטליב מעוררת סערות ומתבטאת בחופשיות יתר מאז הפכה למפורסמת, הקש ששבר את גב הגמל גם מבחינת מרבית תומכי ימין היתה סערת שקמה ברסלר, בעלה איש השב"כ ויחיא סינוואר. לפרשן ומגיש 'ערוץ 13' רביב דרוקר צץ רעיון מה יכול להשתיק את הפה הגדול שלא עוצר באדום.

רביב דרוקר אמר בתוכניתו 'אזור בחירה' ב'ערוץ 13': "מיקי זוהר דיבר פעם אחת על מנדלבליט ופתחו נגדו חקירה, חקירה שאני לא בטוח שהיתה ראויה, אבל שם נולד מיקי זוהר החדש. גם טלי גוטליב צריכה להבין שיש גבולות. צריך לפחות להזמין אותה לחקירה, אולי אח"כ זה יסתיים כמו שזה יסתיים".

חשבתם שגוטליב פספסה והחליקה? טעיתם. "דרוקר, אתה הרי יודע שאני לא מיקי זהר", כתבה גוטליב בתגובה בחשבון ה-X שלה. "אי אפשר לאיים ולהפחיד אותי. מטריף אותך ושכמותך שיש חכ"ית שלא משחקת משחקים פוליטיים, והיא רחמנא ליצלן הבינה את עומק הדיפ סטייט שחותר תחת מורשת הימין. חקירה תשנה אותי? נשמה, את ההפחדות הבלתי מקוריות שלך כחוקר מצ"ח ערל לב אני אוכלת לארוחת בוקר".

רביב דרוקר ערוץ 13 גוטליב חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד