כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מנוע בעל שמונה בוכנות

גלגלי המלכה: כמה רוצים על רכב השטח שהסיע את אובמה?

סוכנות רכב בריטית מוכרת את הריינג' רובר שהיה חלק מצי הרכב של בית המלוכה הבריטי. אחרי יצורו הוא הופרד מחבריו כדי לקבל מערכת תאורה מיוחדת שמיועדת לפנות את ההמונים באמצעות סירנה

גלגלי המלכה: כמה רוצים על רכב השטח שהסיע את אובמה?
הריינג' רובר מצי הרכב של בית המלוכה האנגלי יוצא למכירה צילום: פיסטון הדס VIA ניוזפרס

אם ברצונכם לרכוש רכב שטח משומש, הגעתם למקום הנכון: סוכנות רכב בריטית מוכרת את הריינג' רובר שהיה חלק מצי הרכב של בית המלוכה הבריטי. למי שאינו בקיא, ריינג' רובר הוא אחד מרכבי השטח היוקרתיים ביותר שתעשיית הרכב הבריטית אי פעם יצרה: יש לו מנוע ענק בעל שמונה בוכנות, מערכת מתלים שמיועדת לנסיעה בשטח קשה ועוד "תופינים" כיד המלך - והריינג' רובר הזה אכן נבנה לבני מלוכה.

כי בניגוד לריינג' רובר רגיל שסתם מגיע לסוכנות מהחברה והולך למכירה, הריינג' רובר הזה יוצר בשנת 2016 עבור צי הרכב המיוחד של לנד רובר יגואר. אחרי יצורו הוא הופרד מחבריו כדי לקבל מערכת תאורה מיוחדת שמיועדת לפנות את ההמונים באמצעות סירנה. בנוסף הורכבו בו מדרגות צד, כדי שלהוד מלכותה יהיה קל להיכנס לרכב הגבוה – וגם ידיות אחיזה מיוחדות כדי שהמלכה תוכל לאחוז בהן בקלות בעודה מטפסת.

עוד נקודה חשובה מאוד לפני שנמשיך: זהו הריינג' רובר בו בשנת 2016 ישב נשיא ארה"ב ברק אובאמה בביקורו בבריטניה. הנהג היה הנסיך פיליפ. לא מאמינים? הנה הסרטון

אבל מכיוון שאנחנו אנשי תכל'ס, אנחנו אוהבים לדבר על מה מקבלים ומה משלמים. אז קודם כל כמה נסעה הכלה? לא הרבה: 18 אלף מייל, כלומר פחות מ 40,000 קילומטרים. וכמה אתם רוצים עליה? 224,850 לירות סטרלינג. כלומר בשער של היום זה יוצא 1045552 שקלים. כלומר בערך פי שלוש ממחירו של כזה רכב משומש בישראל. וככל שאנחנו חושבים על זה – מתברר שגם ההגה בצד ימין. אז הפעם נוותר על לקנות.

 

בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד