י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מפיצים את האור

מיזם גיוס שלא נראה כמותו: המוסדות שמעניקים מתנות מיוחדות לתורמים

פלטפורמת הגיוס 'דינר' יוצאת לדרך, עם מיזם גיוס המונים למסודות 'משנת שמשון' המפיצים את אורו ומשנתו של ר' שמשון פינקוס זצוק"ל • התורמים יוכלו לבחור מסלול תרומה ויזכו בפרסים רוחניים יקרי ערך, כגון: יום לימוד שלם לזכותם, ברכה מצולמת מאת הגאון ר' בנימין פינקל ועוד

מיזם גיוס שלא נראה כמותו: המוסדות שמעניקים מתנות מיוחדות לתורמים
לימוד וקירוב במשנת שמשון צילום: באדיבות המצלם

כ"ב שנים ימלאו לפטירתו של הגה"צ רבי שמשון דוד פינקוס זצוק"ל ועם ישראל עדיין חש בצער ובחלל העצום שהותיר אחריו. הרב פינקוס היווה דמות מופת עבור רבים וספריו הקדושים מהווים נכסי צאן ברזל בכל בית בישראל. הוא מסר נפשו למען עם ישראל ופעל ללא לאות למען קירוב רחוקים ואף עודד את הפעילות העצומה של ארגון 'ערכים' בתחילת דרכו.

מוסדות 'משנת שמשון' אשר הוקמו בס"ד על ידי נכדו, שמו לעצמם מטרה להמשיך את מורשתו הטהורה ולהפיץ את תורתו ומשנתו. כעת הם יוצאים במיזם יוצא דופן וראשון מסוגו של גיוס תרומות עד י"ב ניסן, יום השנה של רבנו, בו מקבלים התורמים תמורה לתרומה, כמו הקדשת יום לימוד של אברכים בחברותא בכולל ע"פ משנתו של רבינו, העברת שמות להגר"ב פינקל במעמד התפילה האדיר שהתקיים בעז"ה בקברו של רבינו זצוק"ל ביום השנה לפטירתו, סרטון ברכה אישי מהגר"ב פינקל, גביע כסף יוקרתי עם מכסה (רוזין) ע"פ מנהגו של רבינו ועוד.

לחצו כאן ותהיו שותפים למיזם המיוחד>>>


הפעילות האדירה של המוסדות כוללת לימוד של עשרות אברכים השקועים באוהלה של תורה ע"פ משנתו, ושל מאות מתקרבים לאביהם שבשמים כשאיפתו הטהורה, בית מוסר עם שיעורים בתורתו של רבינו זצוק"ל, עשרות אברכים בכולל קירוב רחוקים, כנסי חיזוק, מדרשיית נוער, מדרשיית נשים, חלוקת ספרים ותשמישי קדושה, חלוקות מוצרים לחגים, שיבוץ ילדים למוסדות תורניים, הכוונה ושליחת צעירים לישיבות, שיעורים ברחבי הארץ, מענה הלכתי, יעוץ ולווי למתקרבים בכל תחומי החיים, אירועים בחגים למשפחות וצעירים מתקרבים וכן חוגי בית ברחבי הארץ.

תחת המוסדות, גם הכולל המפורסם בפתח תקווה "אהל יסכה" (ע"ש כלתו של הגרש"ד ובראשותו של נכדו) שבשכונת עמישב המתחרדת, בו לומדים עשרות אברכים בני עלייה מופלגים, מהישיבות הבכירות ביותר במגזר הליטאי,ומהווה אבן היסוד לעיר פתח תקווה, כאשר אברכים מכל רחבי הארץ מתפקדים על פתחו.

אלי וידרהגר"ש שטיינמן עם מקורביםאלי וידר

הקמפיין מלווה בסרטון מרגש שבו רואים את הגרש"ד פינקוס במסר אקטואלי לימים אלו: "אנחנו נמצאים בעולם שיש לא רק את האויבים שלנו בגשמיות שעומדים עלינו לכלותינו אלא בעיקר האויבים ברוחניות" וכן את דבריהם של הגה"צ רבי יעקב הלל שליט"א והגה"צ רבי דב קוק שליט"א והגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א.

על גדלותו העצומה של הגרש"ד פינקוס ועל הזכות הגדולה ליהיות שותפים במוסדות שממשיכים את מורשתו.
זה הזמן שלנו להכיר טובה להגה"צ רבי שמשון דוד פינקוס זצוק"ל ולהיות שותפים בפעילות העצומה של מפעל התורה והקירוב ולזכות בתשורות המיוחדות המיועדות לתורמים>>>

משנת שמשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד