כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאין יבוא עזרי?

שקעתם בחובות? הכירו את חבל ההצלה שלכם!

השאלה הנפוצה בקרב מי שנקלע חובות עצומים ועיקולים בהוצל"פ היא - מאין יבוא עזרי? עבור לא מעט בעלי עסקים ובתים בישראל, התשובה לשאלה זו הינה - משרד עורכי הדין אופיר ביידה חן ושות' - משרד עורכי דין המתמחה במקרים של חדלות פירעון

שקעתם בחובות? הכירו את חבל ההצלה שלכם!
ארנק מרוקן צילום: unsplas

אחת מהשאלות המוכרות ביותר לכל בעל עסק או אדם פרטי שנקלעו לבעיות כלכליות והגיעו עד לכדי חובות עצומים ועיקולים בהוצל"פ היא - מאין יבוא עזרי? מי יעזור לי להיחלץ מצרה זו שנפלה עלי, בין אם התרחשה חלקה באשמתי ובין אם לאו?

עבור לא מעט בעלי עסקים ובתים בישראל, התשובה לשאלה זו כבר הינה ברורה - משרד עורכי הדין אופיר ביידה חן ושות' - משרד עורכי דין המתמחה במקרים של חדלות פירעון, תוך שימת דגש על המורכבות הייחודית המאפיינת את המגזר החרדי.

זאת, מאחר ובשנים האחרונות, סייע המשרד למאות אנשים לשוב ולעמוד על רגליהם ולהשיב לעצמם את עצמאותם הכלכלית - ללא "כבלים" מנהלתיים, ללא "זנבות" משפטיים, ובעיקר - ללא הפגיעה בתדמית ובשם הטוב המתלווה (לעיתים קרובות שלא בצדק) למי שירד מנכסיו  והסתבך בקשיים כלכליים.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>> או חייגו: 072-395-2431

יח"צתגובת הלקוחותצילום: יח"צ

לנוחותכם, ריכזנו עבורכם מספר מהמקרים המורכבים יותר שאיתם התמודדנו בשנים האחרונות (בין אם התרחשו הללו באשמת מגיפת הקורונה, עקב המצב הביטחוני ומלחמת חרבות ברזל  או כל סיבה נוספת אחרת).

המקרה של מ'

כבר עם פנייתו של מ' למשרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות' היה ניתן להבין שהמדובר במקרה מורכב, זאת, מאחר וחייו של מ' ואף חייהם של בני משפחתו התהפכו כליל בשל החובות שהוזנחו ותפחו למימדים עצומים של קרוב ל-1,600,000 ₪. מיד כשהמשרד קיבל לידיו את המקרה החלו הפעולות לטיפול בחובות ולמחיקתם. התחלנו בסדרה של פגישות עם מ' שנועדו, מצד אחד, לאפשר לנו את הבנת מלוא חומרת המצב, ומאידך, סייעו לנו לגבש את תוכנית הסיוע הכלכלי הנדרשת לו. וזאת, תוך פרק הזמן הסביר וניהול משא ומתן עם כלל הנושים ובעלי העניין הנוספים שהיו קשורים בחוב עצום זה. אנחנו גאים לספר, כי תוך עבודה מאומצת (שארכה כחודש) הצלחנו לצמצם את החוב מ־1,600,000 ₪ ל־180,000 ₪ - סכום סביר בהרבה יותר.

המקרה של ד'

מקרה נוסף בו טיפל משרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות' היה המקרה של ד', אשר ירד מנכסיו וצבר חוב שאף הוא מפחיד בגובהו - כ־750,000 ₪. גם במקרה זה, ביצע המשרד סקירה מקיפה של המצב ובהליך מהיר הצליח להביא להסרת העיקולים, להפחתה משמעותית בהיקפו של החוב (120,000 ₪ במקום 750,000 ₪, להזכירכם) ואף להסדר תשלומים נוח שמטרתו היא מחיקת החוב.

כפי שניתן להבין, צוות משרד עורכי הדין אופיר ביידה חן ושות' הינו צוות מקצועי חדור מטרה הפועל בדרכים ובאמצעים השונים, וזאת - במטרה לחלץ את לקוחותיו מהסתבכויותיהם הכלכליות בפרק הזמן הקצר ביותר שניתן ולשלוח אותם לדרכם החדשה, כשהם נטולי חובות ו"גיבנות" משפטיות.

השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

או חייגו: 072-395-2431

עו"ד חובות משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד