ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בסיוע רוסיה

שוחררה משבי חמאס וביקשה מפוטין לפעול לשחרור בנה

ילנה טרופנובה, ששוחררה משבי חמאס, ביקשה במסיבת עיתונאים שערכה ברוסיה מפוטין לפעול להציל את החטופים הנותרים בעזה. אין לה ספק שההשפעה הבינלאומית של רוסיה תסייע בהחזרת החטופים

שוחררה משבי חמאס וביקשה מפוטין לפעול לשחרור בנה
חטופים מועברים לידי הצלב האדום צילום: פלאש 90

בנובמבר האחרון ילנה טרופנוב (50) ואמא שלה אירנה טאטי (75) שתי חטופות ישראליות שמחזיקות באזרחות רוסית שוחררו משבי חמאס הודות לנשיא רוסיה, בסוף השבוע ילנה הגיע לרוסיה וקיימה מסיבת עיתונאים והודתה לפוטין על חלקו בשחרור שלה ושל אירנה טטי, וקראה לפעול לשחרור שאר החטופים ביניהם בנה.

ילנה טרופנוב הודתה לשלטונות רוסיה על הסיוע לחלץ אותה משבי חמאס, וקראה לרוסיה לסייע בשחרור החטופים שנותרו בעזה.

ב-30 בנובמבר הודיע ​​חמאס על שחרורם של שתי חטופות בעלי אזרחות רוסית, ילנה טרופנוב ואמה שלה אירינה טאטי, "בתגובה למאמצים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. באתי לכאן למוסקבה כדי לומר מילות תודה מעומק ליבי לממשלת רוסיה ובאופן אישי לוולדימיר ולדימירוביץ' פוטין על השחרור שלנו. אני יודעת ששוחררנו הודות למאמצים של ממשלת רוסיה", אמרה טרופנוב במסיבת עיתונאים בערוץ TASS הרוסי בנושא שחרור החטופים מרצועת עזה.

"לצערי, בני היחיד, האזרח הרוסי אלכסנדר טרופנוב, עדיין נשאר בידי חמאס. אני ממש מבקשת מממשלת רוסיה ומוולדימיר ולדימירוביץ' פוטין באופן אישי להמשיך לעשות כל מאמץ לשחרר אותו, בדיוק כפי שנעשו מאמצים לשחרר אותנו" היא הדגישה. "אני מבקשת ממך להמשיך בעבודה שהתחלת".

ערוץ TASS ציין כי לטרופנוב "אין ספק שההשפעה הבינלאומית העצומה של הפדרציה הרוסית תסייע בפתרון בעיה זו".

"רוסיה לא מפקירה את אזרחיה אם הם בצרות, אמי ואני הוכחה חיה", אמרה ילנה.

היא אמרה כי אין לה דרך ליצור קשר עם בנה. "אין איתו קשר. המידע היחיד שקיבלנו מהצבא הישראלי הוא שהוא חי, שהוא פצוע. אנחנו לא יודעים באיזה מצב הוא נמצא, לא יודעים אם הוא יכול ללכת, אנחנו לא יודע כלום. אף אחד מאלה שחזרו לא ראה אותו שם", הסבירה טרופנוב.

 

 

 

חמאס ולדימיר פוטין מלחמת חרבות ברזל רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד