ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"המאבק המתמשך בקטל בכבישים"

תיעוד: הבלשים עקבו אחר הירושלמי ועצרו אותו בחנייה

תושב ירושלים נתפס נוהג למרות שרישיונו נפסל על ידי בית משפט ורכבו נתפס: בפעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית בירושלים, הנהג נתפס אמש נוהג ברכבו והוא הועבר לחקירה | צפו בתיעוד

תיעוד: הבלשים עקבו אחר הירושלמי ועצרו אותו בחנייה
מעצר הנהג בחניה צילום: דוברות המשטרה

משטרת מחוז ירושלים ממשיכה בפעילות מצילת חיים כנגד מבצעי עבירות התעבורה החמורות. ביניהם אלו אשר נוהגים בניגוד להחלטה האוסרת עליהם זאת, הן אם מדובר בהחלטת קצין משטרה מתוקף סמכותו והן באם מדובר בהחלטת בית משפט.

אמש (ראשון) נתפס תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו נוהג בניגוד לפסילת רישיונו לתקופה של 24 חודשים שהושתה על ידי בימ"ש בשנת 2023.

במהלך פעילות סמויה שערכו בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים אמש, נצפה תושב פסגת זאב שבצפון העיר ירושלים כשהוא נוהג ברכבו, זאת על אף שרישיונו נפסל על ידי בימ"ש.

הנהג שנתפס, הועבר לחקירה ביחידת התנועה בירושלים בה אף התברר כי רישיון נהיגתו פקע כבר בשנת 2001, ובסיומה נשלח בתנאים מגבילים למעצר בית. רכבו הועבר לאחסנה במגרש המשטרתי למשך 30 ימים על פי החלטת קצין משטרה מתוקף סמכותו בנושא.

כבר היום (שני), הגישה יחידת תביעות תעבורה מחוז ירושלים כתב אישום נגדו לבית המשפט לתעבורה, זאת לצד בקשה להורות על הארכת מעצר הבית עד לתום ההליכים המתנהלים נגדו.

מקרה זה מצטרף לפעילות נוספת שנערכה בימים האחרונים כנגד חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב צור באהר שבמזרח ירושלים, שניסה לחמוק מזרועות החוק ללא הועיל.

הנהג פסול לנהיגה נתפס בתאריך 28.1 במעבר מזמוריה, וקיבל הזמנה להתייצב לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים אך בחר להתעלם מכך. בתוך כך, בפעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית היום, הנהג אותר כשהוא נוהג ברכבו ונעצר לחקירה ביחידת התנועה ירושלים, שבסיומה קיבל לידיו מועד דיון בבימ"ש לתעבורה בהליך מהיר.

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, סיפר: "המאבק המתמשך בקטל בכבישים, כולל פעילות אכיפה נחושה ויצירתית ככל שנדרש, הן על ידי כוחות גלויים והן על ידי כוחות סמויים. חשוב שיידע כל עבריין תנועה כי ידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע אליו גם אם ינסה לחמוק מהחוק. נמשיך כל העת בטיפול מקצועי ובלתי מתפשר בנהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך, ונמצה את הדין עמם עד תום".

ירושלים נהיגה בפסילה שלילת רישיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד