כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ירידה קוגניטיבית"

ההשתלחות של בנו של בן גביר בביידן - וההתנערות: "טעות חמורה"

בפוסט שהעלה לעמוד הטוויטר שלו ומחק תוך זמן קצר תקף שובאל בן גביר את הנשיא ביידן ודימה אותו לחולה אלצהיימר. אביו איתמר גינה: "עשה טעות חמורה"

ההשתלחות של בנו של בן גביר בביידן - וההתנערות: "טעות חמורה"
השר איתמר בן גביר במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב / נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בנו של השר איתמר בן גביר, שובאל העלה לחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) תמונה של ביידן, ועקץ את הנשיא כאשר דימה אותו לחולה אלצהיימר.

שובאל צייץ ומחק תוך זמן קצר: "בזמנים קשים אלה חשוב להעלות את המודעות לאלצהיימר, מחלה ניוונית של המוח המהווה את הגורם השכיח ביותר לירידה קוגניטיבית ודמנציה בגיל המבוגר. מחלה קשה, הפוגעת בתפקוד האדם וביכולתו". לאחר מכן פירסם ציוץ התנצלות: "אדוני הנשיא, סליחה!".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר יצא בחשבון הטוויטר שלו נגד דברי בנו: "‏שובאל בני, אהוב לי מכל. אבל הלילה הוא עשה טעות חמורה בציוץ שאני מסתייג ממנו עמוקות. ‏ארצות הברית של אמריקה היא ידידתנו הגדולה והנשיא ביידן הוא ידיד ישראל. גם אם יש לי מחלוקת עם התנהלותו, אין שום מקום חלילה לסגנון מזלזל. כבוד לבריות זה א׳ ב׳, כך אני מחנך את ילדיי. ‏מתנצל על דברי בני", כתב.

לפני יומיים אמר בן גביר בראיון לוול סטריט ג'ורנל: "במקום לתת לנו תמיכה מלאה, ביידן עסוק בלהעניק לעזה סיוע הומניטרי ודלק שהולכים לחמאס. אם טראמפ היה בשלטון - ההתנהלות של ארה"ב הייתה שונה לחלוטין".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איתמר בן גביר ג'ו ביידן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד