כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לראשונה מאז פרוץ המלחמה

פיגוע בגלבוע: מחבלים ירו לעבר קיבוץ מירב - אין נפגעים

פיגוע ירי התרחש במושב מירב שבאזור הגלבוע. אין נפגעים אך זוהתה פגיעה בבית. כוחותינו השיבו באש לעבר מקור הירי | בעבר נעצר פלסטיני בן 32, תושב הכפר ג'ילבון בחשד כי ביצע פיגוע ירי לעבר היישוב

פיגוע בגלבוע: מחבלים ירו לעבר קיבוץ מירב - אין נפגעים
זירת אירוע הירי, הבוקר צילום: בלב החדשות

פיגוע ירי התרחש בשעות הבוקר (שלישי) במושב מירב שבאזור הגלבוע. אין נפגעים אך זוהתה פגיעה בבית. כוחותינו השיבו באש לעבר מקור הירי. מדובר צה"ל נמסר כי "מחבלים ירו לפני זמן קצר לעבר בית בקיבוץ מירב שבמרחב חטיבת מנשה. אין נפגעים, נגרם נזק לבית. כוחות ביטחון שהיו במרחב הגיבו בירי לעבר מקור הירי. הכוחות סורקים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבלים".

לפני מספר חודשים, על רקע שורת אירועי ירי מהכפר הפלסטיני ג'ילבון לעבר קיבוץ מירב, החליטו שמונה חברים מהקיבוץ לחצות את גדר ההפרדה ולהיכנס לתחומי הכפר. הם הפגינו וקראו: "אנו קבוצה של תושבי קיבוץ מירב בפסגת הגלבוע חולקים גדר הפרדה משותפת עם הכפר ג'ילבון, בימים כתיקונים כל צד חי את חייו בשלווה. בשנה האחרונה הסטטוס קוו נשבר וצרורות ירי לעבר בתינו נהפכו לדבר שבשגרה". כוח צה"ל הוביל את תושבי הקיבוץ ליציאה מהכפר הפלסטיני. 

בהמשך, בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל נעצר פלסטיני בן 32, תושב הכפר ג'ילבון הסמוך לג'נין, בחשד כי ביצע את פיגוע הירי לעבר היישוב. יחד עימו נעצר גם מוחמד אבו אל רוב - בן 35, אף הוא תושב הכפר ג'ילבון, מזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית" שנעצר בעבר על רקע מעורבות בפעילות טרור.

פיגוע ירי פיגועי ירי פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד