כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

קרם הגנה, מקדם הגנה? מדוע זה חשוב?

בין אם אתם אנשי קיץ או חורף, קצת שמש מעולם לא הזיקה למצב הרוח. אבל בעולם בו השמש הופכת דומיננטית יותר ויותר, הגנה על העור שלנו מפני הקרניים החזקות שלה היא לא רק עניין של יופי וטיפוח אלא צעד מכריע לקראת שמירה על הבריאות הכללית שלנו לטווח הארוך. מתוך ההבנה הזו, קרם ההגנה המוכר לנו עוד מילדות, הפך לחלק בלתי נפרד משגרת טיפוח העור וממלא תפקיד מרכזי בהגנה עליו מההשפעות המזיקות של הקרינה. הפעם, נדבר על חשיבותו של קרם ההגנה בחיינו

קרם הגנה, מקדם הגנה? מדוע זה חשוב?
מקדם הגנה צילום: Freepik

שתי פנים לשמש

בעוד שהשמש היא סמל לחיים וחיוניות, היא גם פולטת קרינת UV מזיקה שפוגעת בעור שלנו. ישנם שני סוגים עיקריים של קרינת UV המגיעים אל פני כדור הארץ: UVA ו-UVB. קרני UVA חודרות לעומק העור, גורמות להזדקנות מוקדמת, קמטים ותורמות להתפתחות סרטן העור. מצד שני, קרני UVB אחראיות לכוויות שמש וממלאות תפקיד מפתח בהתפתחות סרטן העור.

קרם ההגנה כשומר הסף של הגוף

קרם הגנה משמש כמחסום של ממש בין העור שלנו לבין קרני השמש המזיקות. הוא מכיל חומרים פעילים שסופגים, מפזרים או מחזירים קרינת UV, ומונעים ממנה לחדור לעור. מסנני קרינה רחבי טווח נועדו להגן מפני קרני UVA ו-UVB כאחד, ומספקים הגנה מקיפה לעורנו. הגנה זו מקיפה הרבה יותר ממה שניתן לחשוב. אחד מהיתרונות החשובים ביותר בשימוש עקבי בקרם ומקדם הגנה הוא היכולת שלו למנוע הזדקנות מוקדמת. זאת מאחר וחשיפה לקרינת UV מאיצה את פירוק סיבי הקולגן והאלסטין בעור, מה שמוביל לצניחה, לקמטוטים ולקמטים. על ידי מריחת קרם הגנה מדי יום, ניתן לשמר את גמישות העור ולשמור על מראה צעיר ובריא לאורך שנים.

את שלל היתרונות של קרם ההגנה ניתן לרתום לעולם הקוסמטיקה בקלות. מלבד האטת תהליך הזדקנות העור, הגנה קבועה מהשמש ושימוש תדיר במקדם הגנה מונעים את הופעתם של כתמי מלנין, שייצורם בגוף מוגבר בעקבות החשיפה לשמש. אותם כתמים עשויים לפגום באסתטיקה של עור הפנים וכבדרך אגב גם בביטחון העצמי. שימוש קבוע במסנני קרינה מסייע להתמודדות עם התופעה הזו. את התכשיר המתאים ביותר לעור הפנים ניתן למצוא בסדרת המוצרים kb pure המעניקה הגנה איכותית מהשמש לצד לחות והזנה.

הגנה לאורך כל השנה עם תכשירי הטיפוח הנכונים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, קרם הגנה לא חיוני רק בחודשי הקיץ. קרני UV קיימות לאורך כל השנה, גם בימים מעוננים ובחודשי החורף. שילוב מסנני קרינה בשגרת הטיפוח היומית מבטיח הגנה לאורך כל השנה ואת מזעור נזקי השמש המצטברים בעור. כך, ניתן לספק לעור הפנים את הטוב ביותר, ללא יוצא מן הכלל. באתר https://galshemesh.co.il/ ניתן למצוא מגוון תכשירים איכותיים לטיפוח עור הפנים, המכילים מסנני קרינה ומתאימים לסוגי העור השונים.

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד