כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נזק באלפי ש"ח

דרמה בנתב"ג: דקות לפני ההמראה החברה ביטלה את כל טיסותיה

לאחר שאתמול הודיעה החברה כי היא חוזרת להפעיל את הקו לישראל מידי יום שלישי, היום רגע לפני ההמראה לישראל החברה דחתה את כל טיסותיה

דרמה בנתב"ג: דקות לפני ההמראה החברה ביטלה את כל טיסותיה
הדרך להמראות בנתב"ג צילום: פלאש 90

אירוע לא שיגרתי אירע היום (שלישי) בנתב"ג כאשר רגע לפני ההמראה לישראל, חברת התעופה אייר סיישל ביטלה את כל הטיסות לישראל ומישראל לפחות עד חודש מרץ כאשר ייתכן שהטיסות יידחו אף מעבר לכך. המשמעות היא שישראלים רבים שהיו אמורים לטוס הלילה לסיישל יצטרכו לטוס דרך קונקשן מאתיופיה. אתמול הודיעה החברה כי היא חוזרת להפעיל את הקו לישראל. על פי הודעת החברה הקו יחודש כטיסה שבועית בימי שלישי.

אמש דווח כי בעקבות המצב הביטחוני המתמשך אשר במהלכו נרשמת ירידה משמעותית בביקושים בקרב הנוסעים הישראלים ליעדים שונים בעולם ולאחר שאל על הודיעה על השהיית הקו ליוהנסבורג שבדרום אפריקה, הירידה בביקושים באה לידי ביטוי גם ביעדים נוספים ביניהם דבלין שבאירלנד ומרקש שבמרוקו.

בהתאם לכך, החל מתחילת אפריל 2024 ולמשך כל עונת הקיץ הקרובה, חברת אל על לא תחדש את פעילותה בקווים המדוברים, וזאת על מנת להתאים את תמהיל היעדים לביקושים. כלל הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויוצעו להם מספר חלופות. 

בתוך כך מדוברות רשות שדות התעופה נמסר כי היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-22,500 נוסעים ב- 136 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות.
סך הכל יצאו היום כ-11,300 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-11,200 נוסעים.

 

טיסה ביטול טיסה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד