כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אמירה חד משמעית"

נתניהו עם נציגי משפחות שכולות: "הניצחון הוא בהישג יד"

נציגי פורום הגבורה נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו ושמעו ממנו על התחייבותו למטרות המלחמה כפי שהוחלט בתחילת המלחמה. "ראש הממשלה לא היסס ולא חיפש מילים אחרות מאשר אמירה חד משמעית של ניצחון מוחץ"

נתניהו עם נציגי משפחות שכולות: "הניצחון הוא בהישג יד"
ראש הממשלה נתניהו עם נציגי משפחות שכולות צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (שלישי) עם משפחות פורום הגבורה, המאגד מאות משפחות של חיילים שנפלו מאז השבעה באוקטובר. במהלך הפגישה דרשו המשפחות מראש הממשלה להמשיך בלחימה נחושה עד לניצחון מוחלט על החמאס. "הנופלים יצאו לקרב בשביל להביא ניצחון, אנו חייבים זאת גם להם וגם למען החיים. אסור שדם בניינו יהיה לשווא", אמרו המשפחות במהלך הפגישה עם נתניהו שנפעם מעוצמת המשפחות שקמו מאבלן הפרטי למען נצחונו של צה"ל וקיום צוואת הבנים.

במהלך הפגישה העניקו חברי הפורום קובץ ראשון של "צוואת הנופלים", פרויקט ייחודי של הפורום שבו מובאים ציטוטים נבחרים של צוואות ניצחון של הנופלים. "אני ממוקד בדבר אחד מרכזי: ניצחון מוחלט. הניצחון הזה בדרך, התקדמנו ואנחנו מתקדמים כל הזמן. גיבורינו לא נפלו לשווא. אנחנו בדרך לניצחון המוחלט ולא נעצור - העמדה הזו מייצגת את הרוב המכריע של העם. יש כל מיני פרשנים שאומרים שזה לא אפשרי - חשוב לי שתדעו שזה בהישג יד״ אמר ראש הממשלה לבני המשפחות", אמר.

בפגישה נכחו מלבד ראש הממשלה השר צחי הנגבי ראש המל"ל, יוסי פוקס מזכיר הממשלה, אבי גיל מזכירו הצבאי של ראש הממשלה והגברת שרה נתניהו. ראש הממשלה נפגש עם חברי הפורום בעקבות בקשתם לקבל הבהרות בנוגע להמשך הלחימה לאור פרסומים מדאיגים בתקשורת אודות דיבורים על עצירת הלחימה. חברי הפורום הודו לראש הממשלה על הדברים החד משמעיים, וביקשו לחזק אותו על עמידתו מול הלחצים הכבדים מבית ומחוץ.

דקלה ממן, אימו של לוחם גולני ראם בטיטו הי"ד שנפל בשבעה באוקטובר אמרה בתום הפגישה: "יצאנו עכשיו ממפגש עם ראש הממשלה ורעייתו כנציגי פורום הגבורה. מפגש שבו ראש הממשלה הביע את דעתו החד משמעית שלא לריק ולא לחינם נפלו ילדנו, אלא על אדמת ארץ ישראל הקדושה לנו, ושהמערכה הזאת תסתיים בהכרעה מוחצת. מה שמאפשר לי ולבעלי, ההורים של ראם מאיר, לקום בבוקר עם תקווה בלב, ולהמשיך את הדרך בהנצחתו".

יהושע שני, שגם בנו אורי - קצין בגולני שנפל אף הוא בשבעה באוקטובר אמר בתום הפגישה כי הם יצאו ממנה מחוזקים. לדבריו של שני, "קיבלנו את הרושם מראש הממשלה שגם הוא וגם קבינט המלחמה נחושים לעמוד בהחלטות של הקבינט מתחילת המלחמה - למוטט את החמאס מבלי למצמץ ולוודא שהאיום מהרצועה לא יחזור. המשמעות היא שליטה ביטחונית ישראלית ברצועה".

איציק בונצל, אביו של לוחם הצנחנים סמ"ר עמית בונצל שנפל בקרב במרכז רצועת עזה, הוסיף: "זו הפעם השנייה שאנחנו נפגשים עם ראש הממשלה במהלך המלחמה, מאז השביעי לאוקטובר. ראש הממשלה חזר שוב על ההתחייבות שלו לניצחון מוחץ, מיטוט החמאס והחזרת כל החטופים. ראש הממשלה לא היסס ולא חיפש מילים אחרות מאשר אמירה חד משמעית של ניצחון מוחץ. אני יוצא מפה, יחד עם עוד משפחות שכולות נוספות, כאשר אנחנו מקווים ומצפים שממשלת ישראל תעמוד בהתחייבות שניתנה לעם ישראל, וכך אנחנו נדע שמותם של בניינו לא היה לשווא ולעולם מדינת ישראל לא תצטרך לעמוד שוב באיום כזה מוחשי ויהיה ביטחון לתושבי הדרום ותושבי הצפון".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד