כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ביקורת על המוזמנים

היום בצרפת: אירוע לזכר קורבנות ה-7 לאוקטובר

היום בצרפת יתקיים אירוע הצדעה ומחווה לזכר קורבנות ה-7 לאוקטובר. חבר הפרלמנט הצרפתי היהודי מאיר חביב העביר אתמול ביקורת במליאה: "למה חברי שמאל קיצוני שתומכים בחמאס הוזמנו לאירוע?"

היום בצרפת: אירוע לזכר קורבנות ה-7 לאוקטובר
מאיר חביב בפרלמנט צילום: באדיבות המצלם

ארבעה חודשים לאחר הטבח הנורא, ב-7 לפברואר יתקיים היום (רביעי) בצרפת יום לאומי לזכר קורבנות ה-7 לאוקטובר.

לקראת האירוע הודיעו באופן פרובוקטיבי חברי פרלמנט מהשמאל הקיצוני שהם מתכוונים להגיע לאירוע וזאת למרות שהם לא מכירים בחמאס כארגון טרור אלא כ"תנועת התנגדות".

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב פנה אתמול במליאה בפרלמנט הצרפתי לראש הממשלה ותהה למה הם הוזמנו: "השמאל הקיצוני נמצא ברפיח בלי שום התייחסות למען החטופים. הם באים לתמוך באונר"א המעורבת ישירות בפוגרומים. שיא הביזיון והפרובוקציה, הם יהיו באירוע הצדעה למשפחות הקורבנות. דמיינו פרו-נאצים שמוזמנים לאירוע לזכר השואה, מדובר באותו מצב".

עוד אמר: "אדוני ראש הממשלה, אני חבר הפרלמנט של אותן משפחות. הן לא מעוניינות בנוכחותן  של "תומכי חמאס" ו"דוברי חמאס". צרפת לא יכולה להתעלם מרגשותיהן וכעסן. אני עוד מקווה שיהיה להם פרץ של הגינות ואנושיות כלפי הקורבנות ושלא יכפו את עצמם באירוע מחווה זה. בכלל למה להזמין אותם? למה לא להקים כמו בעבר "רשת ביטחון והרחקה" נגד אנטישמים שדוגלים בטרור ומפיצים את שנאת היהודים?".

חטופים חמאס מאיר חביב צרפת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד